خبر خوب برای اهالی زنجان؛ یک هزار و ۶۰۰ تخته چادر به تجهیزات امدادی هلال احمر اضافه شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: یک هزار و ۶۰۰ دستگاه چادر امدادی اسکان اضطراری به منظور حفظ آمادگی بیشتر و تسریع در امر پاسخگویی به موقع و مناسب در زمان بروز حوادث و سوانح احتمالی به این استان تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حکمت الله هاشمی به طرح ساماندهی و استانداردسازی انبارهای امدادی هلال احمر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری همه انبارهای شعب در سطح استان به روز رسانی می شود که این طرح تاکنون در انبار امدادی مرکز استان و شهرستان طارم اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان اظهار داشت: طرح ساماندهی و استانداردسازی انبارهای امدادی هلال احمر در سایر شعب نیز در دست انجام است.

هاشمی تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات انجام شده، آموزش و توان افزایی ویژه انبارداران در سطح استان در خصوص اخذ مجوزهای قانونی با موضوع صدور حواله های ورود و خروج اقلام، ثبت کارتها، روش چیدمان استاندارد کالا و بلوک بندی و اقدامات امنیتی نگهداشت اقلام موجود در انبارها به صورت تئوری و عملی توسط واحد لجستیک حوزه معاونت امداد و نجات ارائه شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر هلال احمر استان زنجان در ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای استان با حضور امدادگران و نجاتگران به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی فعال است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا