خبر خوب با حمایت کمیته امداد؛ افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در کتابخانه عمومی باباطاهر

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی با حضور معاون امور فرهنگی کمیته امداد در «کتابخانه عمومی باباطاهر» واقع در منطقه ۱۳ تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی با کمیته امداد، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران و علیرضا زند وکیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه باباطاهر واقع در بوستان دانش‌آموز در منطقه ۱۳ تهران به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد در این مراسم اظهار کرد: هم اکنون در راستای اجرای تفاهم‌نامه با نهاد کتابخانه‌های عمومی در ۳۵۰ کتابخانه کشور مشاوران مشغول خدمت به مددجویان و اقشار نیازمند هستند.

وی افزود: پیرو این تفاهم‌نامه فعالیت مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی در  ۵۰۰ کتابخانه تعیین شده است و سعی داریم در گام بعدی این همکاری را به هزار کتابخانه افزایش دهیم.

جعفری ابراز امیدواری کرد: پیوند کتاب و حوزه مشاوره امیدآفرین باشد و برکاتی برای آحاد جامعه از جمله خردسالان، نوجوانان و مادران در محله‌های مختلف داشته باشد.

معاون امورفرهنگی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مراکز امکان توسعه وجود دارد و می‌توان با افزایش تعداد مشاوران نیز به صورت تخصصی نسبت به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره اقدام کرد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا