خبر خوب اقتصادی: ایران خودرو استارت اولین ثبت نام خودرویی را زد / بدون قرعه کشی این محصولات را بخرید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری، متقاضیان باید کل وجه را ثبت نام کنند و در طرح پیش فروش، نصف مبلغ باید واریز شود که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود.

اطلاعات مربوط به این برنامه‌ها و فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود.

فروش ۷ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه

پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می‌کند. در این طرح، خودروسازان بر اساس برنامه‌های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می‌کنند.

با توجه به اطلاعات دریافتی، پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی

  • تارا: ایکو با استفاده از پلتفرم پژو ۳۰۱ و موتور TU5 پژو، توانسته است خودرویی با عملکرد مناسب و اقتصادی را تولید کند که با توجه به ویژگی‌های اکتان مناسب گاز و توربوشارژ، یکی از قدرتمندترین خودروهای بنزینی و گازسوز در بازار خواهد بود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا