خبر خوب اقتصادی: امضای توافقنامه همکاری به ارزش پنج میلیون دلار در صنعت ساختمان

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، امضای دو توافق نامه همکاری به ارزش پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای تأمین فناوری نوین ساختمانی با شرکت‌های روس، دستاورد حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت‌وساز، فناوری و مصالح ساختمانی موسوم به «روس‌بیلد» 2024 بود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت‌وساز، فناوری و مصالح ساختمانی روسیه موسوم به «روس‌بیلد» 2024 در حالی در مسکو برگزار شد که در آن شرکت های دانش بنیان ایرانی جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه ساختمان های هوشمند و دوستدار محیط زیست ارائه کردند.

9 شرکت دانش بنیان ایرانی با همکاری وزارت راه، مسکن و شهرسازی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با عرضه محصولات فناورانه خود در«روس‌بیلد» 2024 توانستند توجه بسیاری از شرکت های روسی را برای همکاری به خودشان جلب کنند.

و دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای تأمین فناوری نوین ساختمانی با شرکت‌های روس امضا کنند.

یکی از این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه مشارکت در فناوری نوین سازه‌های گلخانه‌ای و تفاهم‌نامه دیگر در زمینه تبادل تکنولوژی و واقعیت افزوده در حوزه ساخت و ساز است.

نمایشگاه بین‌المللی روس‌بیلد (RosBuild) بخشی از رویدادهای هفته ساخت و ساز روسیه است که با هدف تأمین مصالح ساختمانی باکیفیت و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها در عرصه ساخت و ساز طرح‌ریزی شده و فرصت مناسبی برای ورود تأمین‌کنندگان مصالح و فناوری ساخت و ساز به بازار روسیه محسوب می‌ شود.

امیدرسان، رسانه‌امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا