خبر خوب از یک نوآوری؛ تربیت نیروهای متخصص در حوزه‌های امنیت سایبری در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرعامل شرکت شبکه نگر رابین با بیان اینکه این شرکت با ارائه بسته‌ها و پکیج‌های آموزشی در تلاش است دسترسی به خدمات آموزشی در حوزه امنیت سایبری را فراهم کند، گفت: از این طریق می‌توان افراد متخصص را در مناطق کم‌برخوردار آموزش دهیم.

امیر اثنی‌عشری، مدیرعامل شرکت شبکه نگر رابین در دومین نمایشگاه آبادیران در رابطه با فعالیت این شرکت گفت: تمرکز اصلی شرکت در حوزه ارائه خدمات و آموزش‍‌های امنیت سایبری است.

وی در ادامه افزود: دلیل حضور ما در این دوره از نمایشگاه، اطلاع‌رسانی در حوزه امنیت سایبری در سطح جامعه و تربیت نیروی متخصص است.

اثنی‌عشری با بیان اینکه هدف نمایشگاه آبادیران محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته است، اعلام کرد: این شرکت با تهیه بسته‌ها و خدمات آموزشی در تلاش است نیروهای متخصص را در روستاها تربیت کند و با رفع تمرکززدایی از مناطق برخوردار آن‌ها را به درآمد برساند.

مدیرعامل شرکت شبکه نگر رابین در ادامه افزود: کشور در حال حاضر با کمبود نیروهای متخصص مواجه است که این شرکت در راستای رفع دغدغه‌های موجود احساس مسئولیت کرده و در این مسیر گام نهاده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت شبکه نگر رابین برای 23 نفر در کرمان شغل ایجاد کرده است، گفت: در تلاش هستیم با رفع مشکلات زمینه اشتغال تعداد افراد بیشتری را فراهم کنیم.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا