خبر خوب از دانش بنیان ها؛ رونمایی از نخستین سیستم اعلام هشدار و تشخیص گاز منوکسیدکربن

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رئیس هیئت مدیره شرکت رام نار تجهیز نوین در حاشیه دومین نمایشگاه آبادیران از تولید و رونمایی نخستین سیستم اعلام هشداردهنده و تشخیص گاز منوکسید کربن خبر داد.

رضا اسماعیلی رئیس هیئت مدیره شرکت رام نار تجهیز نوین درباره زمینه فعالیت این واحد فناور تولیدی در گفت‌وگو با خبرنگار امیدرسان اظهار کرد: مجموعه ما یک شرکت دانش‌بنیان است که در حوزه تولید  تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی  فعالیت می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه ازمحصولی رونمایی کردیم که برای نخستین بار توسط یک شرکت ایرانی تولید شده است.

اسماعیل با بیان اینکه هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن و همچنین هشدار دهنده گاز شهری یا همان گاز طبیعی برای اولین بار اولین بار توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی تولید شده است تصریح کرد: این کالا دارای گواهینامه استاندارد ملی بوده و مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به یکی از الزامات در تاییدیه بهره برداری از نشانی همین سیستم هشدار است، ادامه داد:  متاسفانه سهم اصلی بازار را برندهای خارجی گرفته است‌.

این فعال حوزه ایمنی و آتش‌نشانی همچنین توضیح داد: اولین تولید کننده که توانسته با شناسایی نیاز بازار و تولید محصولی که منطبق با نیاز بازار باشد و مطالبات را پاسخ دهیم ما هستیم.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا