خبر خوب از بنیاد مستضعفان؛ مصلی قهستان هم افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی، مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی مصلی بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان قهستان در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مراسم بهره برداری از مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی مصلی بقیه الله (عج) همزمان با هفته دولت با حضور استاندار، جمعی از مسئولان استانی، شهری و نماینده بنیاد علوی در این منطقه برگزار شد.

مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی مصلی بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان قهستان در فضایی به وسعت 1300 متر مربع و اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی، سازمان اوقاف و امور خیریه، مردم و خیرین این منطقه به بهره برداری رسید.

سعید پورمهدوی مجری بنیاد علوی در شمال و شرق استان خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح این مجموعه فرهنگی گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی توانمند ساز و محرومیت زدای بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی، فعالیت های پیشرفت و آبادانی زیادی در این منطقه داشته است.

وی افزود: با توجه به میزان مشارکت بالای مردم در هر منطقه از مناطق تحت پوشش و طبق مطالعات انجام شده، برخی پروژه ها در این منطقه عملیاتی شد.

براین اساس در مجموع از ابتدای حضور بنیاد علوی تاکنون در شهرستان درمیان بیش از 1500 میلیارد ریال در پروژه‌های مختلف هزینه شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا