خبر خوب از بنیاد مستضعفان؛ مجلس شورای اسلامی از تلاش بنیاد در ایجاد اشتغال در کشور تقدیر کرد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رئیس کارگروه کسب و کار و تنظیم گری بخشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های بنیاد مستضعفان در ایجاد فرآیند های مدون و یکپارچه در توسعه اشتغال و توانمندسازی مناطق محروم کشور گفت: این مدل موفق قابل تسری در سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در حوزه اشتغال است.

میلاد بیگی در دیدار با مسعود پناهی مدیرعامل موسسه توانمند سازی بنیاد علوی و گروهی از مدیران این موسسه، خواستار ارائه طرح مدون اشتغال این موسسه به کمیسیون اقتصادی مجلس شد.

مدیرعامل موسسه توانمندسازی بنیاد علوی نیز در این دیدار که در محل کارگروه توسعه کسب و کار مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، در سخنانی به ارائه طرح های حمایت یکپارچه اشتغال و تولید پرداخت.

در این جلسه ضمن تبیین ماموریت‌های بنیاد مستضعفان در دوره جدید، به ارائه گزارش عملکرد از اقدامات بنیاد علوی در حوزه اشتغال در 5 سال اخیر و طرح بحث درباره مدل‌های جدید ایجاد اشتغال پرداخته شد.

در این نشست همچنین سامانه طرح حمایت یکپارچه اشتغال و تولید (طرح حیات) معرفی و مراحل ثبت و اهلیت سنجی به صورت برخط ارائه شد.

در پایان این نشست ضمن تبادل نظر در خصوص چالش‌های قانونی و ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با اشتغال، مقرر شد بنیاد علوی به صورت مستمر طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به همراه پیشنهادات به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا