خبر خوب از بنیاد علوی؛ تقسیم شادی درمیان کودکان و نوجوانان شهر روشناوند گناباد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با پویش حال خوب بنیاد علوی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر روشناوند با هدف توانمندسازی مناطق محروم و توجه به زیرساخت ورزشی مناطق کم برخوردار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاح این زمین چمن در روشناوند گناباد در استان خراسان رضوی با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، نماینده بنیاد علوی و جمعی از مردم منطقه برگزار شد.

زمین چمن روشناوند با مساحت 1500 متر و اعتباری افزون بر 14 میلیارد ریال با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی احداث و به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی شهر روشناوند همزمان با افتتاح سیصد و پنجاهمین رمین چمن احداث شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در روستای اسلام آباد استان گلستان و افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی در استان های قم، خوزستان، گلستان، یزد و کردستان توسط بنیاد علوی در راستای ارتقاء عدالت ورزشی به بهره‌برداری رسید.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیز قرار است چهار زمین چمن مصنوعی دیگر در شهرکاخک و روستاهای کلات، سقی و باغسیاه احداث و نصب شود.

از آنجایی که در برخی مناطق محروم کشور امکانات ورزشی بسیار محدودی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وجود دارد و ساماندهی اوقات فراغت جوانان نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد از این رو بنیاد مستضعفان در قالب تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در مناطق محروم را در دستور کار قرار داده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا