خبر خوب از بنیاد علوی؛ ایجاد 6 هزار شغل در استان مرکزی با حمایت بنیاد مستضعفان

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مجری بنیاد علوی در استان مرکزی از ایجاد حداقل 6 هزار شغل پایدار در این منطقه با هدف توانمند سازی و اشتغالزایی ساکنان آن در سال جاری خبر داد.

امیر قدیمی گفت: بنیاد مستضعفان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در نظر دارد به ایجاد مشاغل پایدار در زمینه های خویش فرمایی و کارفرمایی کمک کند.

وی ایجاد کمربند سبز آبی،بهره مندی از انرژی خورشیدی، تولیدمحصولات صیفی و گل، آبیاری نوین، پرورش قارچ، صنایع دستی همچون مینا کاری، منبت، نجاری و مشبک را از جمله مشاغلی عنوان کرد که بنیاد علوی در سال جاری از ایجاد و توسعه آنها حمایت می کند.

مجری بنیاد علوی در استان مرکزی همچنین با اشاره به تصویب 2 هزار میلیارد ریال اعتبار سهم بنیاد علوی از منابع در اختیار استانداری از محل بودجه سال جاری گفت: همچنین قرار است 2 هزار میلیارد ریال دیگر از محل تبصره 2 جزء 4 تبصره بودجه 1403 و منابع داخلی به بنیاد علوی در استان مرکزی اختصاص یابد

قدیمی این نکته را نیز گفت که از مجموع مشاغل ایجاد شده در استان مرکزی در سال 1403، 200 شغل به شهرستان زرندیه اختصاص خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: اوایل تیرماه سال جاری 10 واحد تولید محصولات گلخانه‌ای به وسعت 25 هزار متر مربع ، با حمایت بنیاد علوی و ظرفیت بیش از 600 تن محصولات سیفی صادرات محور در روستای رودباران شهرستان اراک در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا