خبر خوب از اندیمشک؛ اهدای یک هزار و ۶۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان اندیمشک

رئیس کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از اهدای یکهزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند این شهرستان در دو مرحله رزمایش شور عاطفه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محسن قلاوند در حاشیه برگزاری دومین مرحله رزمایش شور عاطفه‌های در مصلای نماز جمعه اندیمشک که امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: طرح ملی شور عاطفه‌ها به منظور تامین نیاز‌های اولیه تحصیلی دانش آموزان مددجو با همکاری بسیج سازندگی، خیران نوع دوست، و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در قالب پویش مشق همدلی، اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای دو مرحله رزمایش شور عاطفه‌ها در این شهرستان، افزود: ۹۰۰ بسته نوشت افزار در مرحله نخست و ۷۰۰ نوشت افزار شامل کیف، دفتر، دفتر نقاشی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن و مداد در مرحله دوم این طرح به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد اندیمشک اهدا شد.

قلاوند با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها که به مدت یک ماه از ۱۷ شهریور تا ۱۵ مهرماه به منظور تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند برگزار شد و فرصتی برای مهرورزی و عشق‌ورزی نسبت به نیازمندان است، ادامه داد: خانوار‌های با سرپرست زن، دارای سرپرست زندانی و دارای بیمار که دهک یک تا سه و فاقد هرگونه بیمه از نهادها، سازمان‌ها و تامین اجتماعی باشند، زیر پوشش حمایتی کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

کمیته امداد اندیمشک حدود ۴ هزار و ۸۰۰ خانوار و یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز را زیر پوشش حمایتی خود دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا