خبر خوب اجتماعی؛ ارائه 1300 خدمت پزشکی رایگان به شهروندان دستجرد قم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی، یک گروه جهادی پزشکی بیش از 1300 خدمت رایگان به شهروندان کم برخوردار شهرستان دستجرد در استان قم ارائه کرد.

محمدجواد پورمداح مسئول گروه‌ جهادی شهید لطفی نیاسر در گفت وگویی اظهار کرد: در این اردوی سه روزه انواع خدمات درمانی و بهداشتی شامل چشم‌پزشکی، سلامت زنان، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، مغز و اعصاب، اطفال، غربالگری زنان و غیره به صورت رایگان به نیازمندان این منطقه ارائه شد.

وی این توضیح را نیز داد که در جمع این کادر درمان 12 پزشک متخصص نیز حضور داشتند که انواع خدمات تخصصی را با عزمی جهادی و نیتی خالصانه به مردم ارائه کردند.

به گفته پورمداح ، در صورت نیاز مراجعه کنندگان به دارو، عینک، مسواک، خمیردندان، بسته‌های مکمل مادران باردار و سایر اقلام بهداشتی همگی با حمایت بنیاد علوی به صورت رایگان ارائه شد.

خاطرنشان می شود: اوایل تیرماه امسال بهمن علی بخشی رئیس روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی از اجرای پویش حال خوب در سراسر کشور در حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و عمرانی و همچنین با حضور ماهانه 20 الی 30 گروه تخصصی جهادی پزشکی و ارائه رایگان خدمات در سراسر کشور خبر داده بود این طرح هم اکنون در حال انجام است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا