خبر خوب ؛ کشف بیش از ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

۷۶ هزار و ۵۱۰ لیتر سوخت قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه کشف و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، جانشین فرمانده انتظامی قصرشیرین در خصوص جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در محوطه مرز پرویزخان، موفق به شناس پنج دستگاه وسیله نقلیه حامل سوخت قاچاق (پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت) و محل‌های انبار شدند که در بازرسی های انجام گرفته از این وسایل نقلیه توقیفی ۷۶ هزار و۵۱۰ لیتر بنزین و گازوئیل کشف شد.

سرهنگ حسین مرادی افزود: ارزش محموله های سوختی قاچاق توقیف شده توسط ماموران انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته طبق نظر کارشناسان ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: در این رابطه هفت نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

طرح مقابله با قاچاق سوخت در یکسال اخیر با جدیت دنبال می شود و بیشتر روزهای سال شاهد توقیف محموله های سوختی قاچاق در سطح شهرستان قصرشیرین و محدوده مرز پرویزخان و همچنین سطح شهر هستیم.

فعالیت سوخت بران و قاچاقچیان سوخت در سال های اخیر در مرزهای شهرستان قصرشیرین رایج شده و افراد سودجو با غارت سرمایه ملی و دستیابی به سودی اندک این سرمایه گرانبها را به بهایی ناچیز از کشور خارج کرده و ضربه ای شدید به اقتصاد کشور وارد می کنند.

بسیاری از مردم قصرشیرین نیز از حضور قاچاقچیان به ستوه آمده اند که علاوه بر بی نظمی داخل مرز پرویزخان باعث سلب آرامش و آسایش خانواده ها در محله های مختلف شده و خواهان برخورد قاطع و جمع آوری این افراد شده اند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه و با ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق و دارا بودن ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی، نقشی اثر گذار در رونق اقتصاد ملی دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا