خبر خوب؛ 1000 دانش آموز دختر مناطق هدف بنیاد علوی در اردوی دانش آموزی حضور یافتند

سومین اردوی دانش آموزان مناطق هدف بنیاد علوی با عنوان «آینده سازان انقلاب اسلامی منتخبین غرب کشور» با شرکت 1000 دانش آموز دختر در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان لواسان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، دانش آموزان شرکت کننده این اردو از سه استان مرزی کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی حضور دارند.
سید محمد آقامیر مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) بنیاد علوی در مراسم افتتاح این اردو گفت : مجموعه اردوگاه امام خمینی (ره) با نگاه اثربخشی مقام معظم رهبری حفظ و مدیریت شده تا در جهت خدمت به محرومان، دانش‌آموزان و نخبگان همواره آماده باشد گفت: مجموعه بنیاد علوی اردوها را به صورت کارگاهی، آموزشی و فرهنگی تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بود که یک حس و خاطره را از اردو بین دانش آموزان به وجود بیاوریم، افزود: با خاطره نگاه آموزشی و تربیتی و خاطره با هم بودن، دا

نش‌آموزان در این اردو شاهد رویدادهای ورزشی خواهند بود که شاید در استان خودشان این ظرفیت وجود نداشته باشد.
مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) بنیاد علوی با بیان اینکه اعتماد به نفس هدفی است که در این رویدادها پیگیری می شود، ادامه داد: در این اردو در ۷ رشته ورزشی فوتبال، شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، پینت بال، تیراندازی و والیبال رقابت‌هایی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد؛ به شهرهای قهرمان کاپ‌های قهرمانی اهدا می شود.
وی در عین حال افزود: برای ۷۵ ساعت حضور منظم در کلاس‌های این اردو، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه‌ای تقدیم دانش‌آموزان می‌شود.
آقامیر با بیان اینکه این اردو به عنوان یک برنامه آموزشی طراحی شده است، گفت: کلاس کارآمدی، کارآفرینی، هوش مصنوعی و … از جمله کلاس‌های مهم این اردو است که باید به خوبی از آن استفاده شود. یک بخش مهم این اردو خاطره‌نویسی از اردو است که به بهترین‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی در ادامه از برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مهارتی، هوش مصنوعی، فضای مجازی، مهارت‌های فردی اجتماعی و مهارت‌های مالی نیز در این اردو خبر داد .
آقا میری افزود: برنامه‌های فرهنگی محفل انس با قرآن معنویت گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری از دیگر برنامه‌های انجام شده است که اردو از ۳۰ شهریور تا ۴ مهر برگزار می‌شود.
بنیاد علوی امسال بیش از 360 هزار دانش آموز، معلم و تعدادی از خانواده ها را در سال 1403 تحت پوشش برنامه های موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی قرار می دهد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا