خبر خوب؛ پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان ‌مشاغل خانگی‌ و خرد در کردستان

سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، از پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد توسط این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمد عادل رضایی یا بیان اینکه جهاددانشگاهی برای اولین بار طی امسال، در لیست دستگاه های حمایتی وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته است، اظهار کرد:  ۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این نهاد در استان برای ایجاد اشتغال قرار گرفته است.

وی افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند به آدرس https://krd.acecr.ac.ir/fa مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهند.

به گفته سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، پس از بررسی توسط کارشناسان، فرآیند ثبت نام در سامانه «تک» انجام شده و سپس متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

رضایی، از آمادگی جهاددانشگاهی استان برای برپایی دوره های آموزشی مرتبط با حوزه مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: متقاضیان می توانند با گذراندن دوره های آموزشی در جهاددانشگاهی کردستان، از ظرفیت های این نهاد در جهت راه اندازی کسب و کار، توانمندسازی و استفاده بهینه از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند.

وی با اعلام اینکه ۲۳ رشته مشاغل خانگی و خرد در استان کردستان مورد تقاضا و استقبال مردم قرار گرفته است، افزود: هرگونه طرح اشتغال زایی و رشته جدید که مورد تایید کارشناسان جهاددانشگاهی قرار گیرد و قابلیت تجاری سازی را داشته باشد، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، طی مرحله اول ۱۵۴ میلیارد ریال توسط بانک مهر ایران در استان، به جهاددانشگاهی کردستان تخصیص پیدا کرده و از ابتدای هفته آینده پرداخت تسهیلات به متقاضیان آغاز می شود.

آدرس و شماره تماس مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان تسهیلات در استان به شرح ذیل اعلام می شود.

ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی کردستان: سنندج، سایت اداری، ۳۳۲۸۷۵۱۶

مرکز آموزشی شهرستان بیجار: خیابان دانشگاه ساختمان دانشگاه پیام نور – ۳۸۲۳۷۴۶۴

مرکز آموزشی شهرستان سقز: میدان استقلال نبش خیابان کودک روبروی کمیته امداد – ۳۶۲۲۶۲۶۹

مرکز آموزشی شهرستان مریوان: روبروی سه راه فرمانداری – ۳۴۶۰۳۷۰۶

مرکز آموزشی شهرستان کامیاران: خیابان اسد آبادی خیابان شهید مدرس روبروی دادگستری – ۳۵۵۲۲۲۷۳

مرکز آموزشی شهرستان قروه: خیابان شریعتی  جنب بانک انصار کوچه شهید هوشنگ عسکری – ۳۵۲۲۷۳۱۴

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا