خبر خوب؛ نجات جان هشت نفر از سرنشینان یک قایق در زرآباد

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان هشت نفر از سرنشیان یک فروند قایق در محدوده بندر کلات (زرآباد) با مدیریت مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و هماهنگی مرکز فرعی جستجو و نجات زرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سید احمد هاشمی اظهار کرد: یک فروند قایق با هشت نفر سرنشین در محدوده بندر کلات (زرآباد) به دلیل نقص فنی نیاز به کمک داشتند که با هماهنگی (MRSC) مرکز زرآباد و همکاری دریابانی بندر کلات، نجات یافتند و در سلامت کامل به اسکله شهید رضایی بندر کلات منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی چابهار (MRCC) و مرکز فرعی هماهنگی جستجو و نجات دریایی زرآباد (MRSC) به‌صورت ۲۴ ساعته روی کانال ۱۶ VHF و شماره تماس ۱۵۵۰ آمادگی ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی را دارد.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد با هدف ارتقاء ایمنی دریانوردی، جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه کیفیت خدمات جستجو و نجات دریایی و بر اساس وظایف حاکمیتی و الزامات کنوانسیون‌های بین المللی در نوار ساحلی غرب استان ساخته شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا