خبر خوب؛ با حمایت بنیاد علوی ۱۴۰۰ خدمت رایگان به مردم ریگان ارائه شد

جهادگران حوزه سلامت، همزمان با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی طی سفر به شهرستان ریگان در استان کرمان، 1400 خدمت سلامت ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، نجمه راد مسئول گروه جهادی شهید مصطفی صدرزاده گفت: در این اردوی پزشکی انواع خدمات بینایی سنجی، اهدا عینک، چشم‌پزشکی، مامایی، سلامت زنان، سلامت مادران باردار و شیرده، دندان‌پزشکی و روان‌شناسی به اقشار آسیب پذیر ارائه شد.


وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده با حمایت بنیاد علوی به صورت رایگان بوده، افزود: آزمایش غربالگری، تست‌های سلامت زنان، تجویز رایگان دارو و اهدای عینک از جمله خدماتی بود که مراجعین از آن بهره مند شدند.


راد افزود: آموزش بهداشت دهان و دندان، توزیع مسواک و خمیردندان رایگان میان کودکان از دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی پزشکی بود.


یادآورمی شود: گروه های جهادی در حوزه مراقبت های دهان و دندان انواع خدمات شامل ویزیت، ترمیم، پروتز، عینک و غیره را با حمایت بنیاد علوی به صورت رایگان ارائه می دهند.


آموزش‌ها و مراقبت های پیش از بارداری، مراقبت‌های حین بارداری و پس از بارداری، مراقبت های نوزاد، ارائه مکمل‌های غذایی و دارویی، تجهیزات زایمانی و تامین هزینه ایاب و ذهاب و اسکان برای مادران ساکن مناطق دورافتاده از دیگر اقدامات موسسه سلامت بنیاد علوی در حوزه سلامت مادران است.


مراقبت های پزشکی از مادران باردار و شیرده هم اکنون در 170 شهرستان هدف در حال انجام است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا