خبر خوب؛ ارائه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای به بیش از ۲۳ هزار همدانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ نفر نیمه نخست امسال با شرکت در دوره‌های آموزشی، مهارتی‌های فنی و حرفه‌ای را در آموزشگاه‌های آزاد و مراکز دولتی این استان فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، وهب مختاران افزود: ۶ ماهه سال جاری آموزش‌های مهارتی به ۱۰ هزار و ۳۶۲ نفر در آموزشگاه‌های آزاد و بخش خصوصی ارائه شد که از این تعداد سه هزار و ۸۴۹ نفر مرد و ۶ هزار و ۵۱۳ نفر زن هستند.

او با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در چهار خوشه خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی به متقاضیان تصریح کرد: همچنین در این مدت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای به ۱۲ هزار و ۹۳۶ نفر در بخش دولتی ارائه شد که از این تعداد هفت هزار و ۱۸۲ نفر مرد و پنج هزار و ۷۵۴ نفر زن هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ۱۷ گروه هدف از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وهب مختاران افزود: دوره‌های آموزشی این سازمان قشر‌های مختلف شامل دانش آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان و بنگاه‌های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، آموزش در محیط کار واقعی، معتادین بهبود یافته، نیروی‌های مسلح، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی را پوشش می‌دهد.

او تصریح کرد: این اداره کل افزایش توانمندی‌های علمی و عملی، تربیت نیروی انسانی ماهر و ایجاد شغلی هدفمند و پویا را برای متقاضیان آموزش‌های مهارتی را در اولویت قرار داده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا