خبر خوب اقتصادی: سهم ویژه نفت و گاز در رشد اقتصادی 1402

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، رشد اقتصادی قابل ملاحظه‌ای که در سه ماهه سوم سال جاری به ثبت رسیده، عمدتاً به دلیل فعالیت‌های در حوزه استخراج و صادرات نفت و میعانات گازی، تولید گاز طبیعی و تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای پالایشگاه‌ها و مجتمع‌ های پتروشیمی در کشور است.

محسن خجسته‌مهر در جلسه‌ای با حضور مدیران بلندپایه این شرکت تأکید کرد که شرکت ملی نفت ایران نقش کلیدی در پیشبرد رشد اقتصادی کشور ایفا کرده است.

او بر اهمیت افزایش تولید و ضرورت توسعه زمین‌های نفتی و گازی تأکید کرد و گفت: حفظ تولید موجود بسیار مهم است، اما برای مقابله با کاهش‌های طبیعی تولید، باید به سرعت تصمیم‌گیری و اقدام نماییم.

معاون وزیر نفت با اشاره به قابلیت‌های برجسته شرکت ملی نفت ایران، افزود که انتظارات زیادی از عملکرد این شرکت وجود دارد و مهم است که با آمادگی کامل برای انجام وظایف در سال ۱۴۰۳ پیش روییم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد که برای رسیدن به اهداف درازمدت صنعت نفت و گاز، باید عملکرد بخش‌های مختلف درون شرکت به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد و تأکید کرد که هدف از برگزاری جلسات با مدیران ارشد، افزایش بهره‌وری متناسب با استانداردها و نیازهای سازمانی است.

خجسته‌مهر اشاره کرد که چالش‌های پیش رو در دو حوزه درونی و بیرونی سازمانی قابل بررسی هستند و بر اهمیت تمرکز بر حل مسائل درون سازمانی به عنوان اولین گام برای ارتقاء بهره‌وری تاکید کرد.

او ادامه داد که برای ارتقاء بهره‌وری، باید دیدگاه واقع‌بینانه‌ای نسبت به شرایط موجود داشت و بهره‌وری سازمانی را متناسب با نیازهای آن افزایش داد.

امید‌رسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا