حضور‌ پررنگ پایگاه خبری امیدرسان در نمایشگاه رسانه های ایران

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلی امام خمینی(ره) پایگاه خبری امیدرسان به عنوان یکی از رسانه های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نمایشگاه حضور یافته و به پوشش اخبار و اتفاقات خوب کشور پرداخت.

در این نمایشگاه که از ۲۹ بهمن الی ۲اسفند و به مدت ۴ روز میزبان اصحاب رسانه و علاقه مندان بود مسئولان و مدیران مختلف از جمله وزرای دولت محترم و معاونین قوه قضاییه و دیگر روسای سازمانها و نهادها در این نمایشگاه حضور یافته و به تبیین و تشریح برنامه ها و اقدامات دستگاه متبوع خویش پرداختند.

برگزاری نشست های خبری از جمله نشست خبری شورای نگهبان و نشست خبری سخنگوی دولت از جمله مهمترین برنامه های خبری و برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت انتخابات از دیگر برنامه‌های مهم برگزار شده در این نمایشگاه بود.

پایگاه خبری امیدرسان هم با شعار امیدرسان، رسانه امیدبخش همزمان با رسانه‌های مهم کشور از جمله خبرگزاری فارس، ایرنا، ایسنا، ایلنا، مهر و … در این نمایشگاه مستقل حضور یافته و به صورت تخصصی اقدام به انتشار و انعکاس اخبار خوب و امیدبخش کشور پرداخته که این نگاه از سوی پایگاه خبری مورد تقدیر و تمجید تمامی اهالی رسانه و دست اندرکاران قرار گرفت.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا