تولید سمعک ایرانی با فناوری روز دنیا/ دیگر وابستگی نداریم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، یکی از مسائلی که در سنین کهنسالی اکثر ارفاد با آن رو برو می شند موضوع کم شدن قدرت شنوایی است. موضوعی که افراد مسن بیش از دیگران با آن مواجه هستند و راهکار آن نهایتا تهیه و استفاده از سمعک است.

وسیله ای که برای خود دنیای خاصی دارد و در بازار نمونه های مختلف ایرانی و خارجی ان با برندها و قیمت های مختلف و البته کیفیت های بالا و پایین وجود دارد.

یکی از دغدغه های همیشگی افرادی که از سمعک استفاده می کنند یا می خواهند به تازگی آن را خریداری کنند موضوع برند و کیفیت و قیمت آن است.

خبر امروز این است که جوانان ایرانی باز هم دست به کار شدند و این بار سمعکی ایرانی با کیفیت روز جهانی تولید کردند.

در توضیح این خبر خوب و امیدبخش باید گفت: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه توانسته است اولین سمعک تولید ایران را با کیفیت و فناوری روز دنیا طراحی و تجاری‌سازی کند.

نصیر زارع‌سلماسی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور ساخت سمعک، بومی‌سازی و با بهترین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تجاری‌سازی شده است، اظهار کرد: این سمعک آماده تولید انبوه بوده و به‌ زودی وارد بازار می‌شود. همه افرادی که به این سمعک احتیاج دارند، می‌توانند به راحتی و با قیمت بسیار پایین در مقایسه با سمعک‌های خارجی و با کیفیت بسیار بالا آن را تهیه کنند.بیشتر بخوانید: خبر خوب از ساخت رادارهای اسکن ابرها/ بعنوان تنها کشورغرب آسیا بومی‌سازی کردیم

این دانشجوی نخبه گفت: نخستین سمعک ایرانی همه نیاز‌های افراد کم‌شنوا که نیازمند به سمعک با کیفیت و قیمت مناسب هستند را پوشش کامل می‌دهد و وابستگی کشور را از سمعک که محصولی وارداتی از کشور‌های خارجی است، از بین می‌رود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا