تعمیر توالت فرنگی ریال لوله

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، این راهنما توضیح می دهد که چگونه می توانید توالت فرنگی  خود را تعمیر کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه آسیب های کوچک به مخزن در معرض توالت فرنگی خود را تشخیص دهید، چگونه با آب بندی ها و دریچه های کلسیفیه یا آسیب دیده برخورد کنید و چگونه شناور را در مخزن تمیز کنید.

چگونه می توان توالت فرنگی را تعمیر کرد؟

مخزن آسیب دیده نه تنها یک مزاحم است، بلکه باعث ایجاد هزینه های غیر ضروری نیز می شود – در صورت نشتی، صدها لیتر آب می تواند بدون استفاده از توالت، بسته به آسیب، وارد فاضلاب شود.

این موضوع روی قبض آب نیز تاثیر منفی دارد. از آنجایی که یک مخزن فقط از چند قسمت تشکیل شده است، در بیشتر موارد می توانید این مشکل را خودتان در چند مرحله برطرف کنید و در هزینه تعمیرات توسط یک تاجر صرفه جویی کنید.

رایج‌ترین مشکلات مخزن‌ها جریان آب است که می‌توانید آن را با جریان مداوم آب در توالت، مکانیسم گیر کردن سیستر و مخزن که دوباره پر نمی‌شود تشخیص دهید.

علت اغلب در مهر و موم ، شناور یا دریچه ها نهفته است . در بیشتر موارد، تمامی این قطعات به راحتی توسط خودتان تعمیر و یا تعویض می شوند.

نحوه تعمیر توالت فرنگی  و تعویض شیر شناور را می‌توانید در دستورالعمل‌های ویدیویی ما یا به تفصیل در دستورالعمل‌های گام به گام ، در وبسایت ما ببینید.

1- عیب یابی توالت فرنگی

عیب یابی توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی و عیب یابی، درب مخزن را بردارید و بررسی کنید که مشکل دقیقا کجاست. هنگام فشار دادن درب به طرفین و بلند کردن آن مراقب باشید تا از شکستن بازوی محرک جلوگیری شود. سپس بررسی کنید که آیا شناور مسدود شده است یا خیر.

این کار را با قطع منبع آب و تخلیه مخزن با کشیدن زنگ سیفون انجام می دهید. اگر شناور کلسیفیه یا کثیف شده است، عناصر را با دقت جدا کنید تا رسوبات آهک را با رسوب زدا یا برس جدا کنید . در صورت لزوم از چراغ قوه استفاده کنید.

آب به تدریج از طریق لوله کناری به داخل مخزن جریان می یابد و به لطف مکانیزم تعبیه شده اطمینان می دهد که شناور بالا می رود تا به بالا برسد و دریچه بالایی بسته می شود.

پس از بسته شدن، برای دیدن توضیحات تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس اینجا کلیک کنید دیگر آبی نمی تواند جریان یابد. اگر مکانیک خراب باشد، شناور نمی تواند بالا بیاید و دریچه نمی تواند بسته شود. بنابراین آب به جریان خود ادامه می دهد.

2- شناور توالت فرنگی را تعویض کنید

مهره اتصال را شل کنید تا شناور معیوب از جعبه خارج شود. سپس شناور جدید را وارد کرده و دوباره آن را به مهره پیچ کنید. برای جلوگیری از شکستن پلاستیک، خیلی سخت نپیچانید.

سپس شناور را تکان دهید تا بررسی کنید که آیا به اندازه کافی سفت است و ورودی آب را دوباره روشن کنید.

آب ورودی باید باعث بالا آمدن شناور شود و مجدداً ورودی را در بالاترین نقطه ببندد تا دیگر آب نتواند به داخل جریان یابد.

درب را دوباره روی جعبه قرار دهید، مطمئن شوید که بازوی عملیاتی را طوری وارد کنید که در زنگ بالابر قرار بگیرد.

از طرفی معمولاً به خوبی کار می کند. دکمه فلاش را فشار دهید و بررسی کنید که آب همانطور که باید اجرا شود و متوقف شود.

اگر مهر و موم داخل جعبه پر از رسوب آهک یا فرسوده است، بهتر است آنها را تعویض کنید. مخزن کلاسیک روی سطح معمولاً دارای دو مهر و موم است.

یکی در پایین جعبه و دیگری مهر و موم در ورودی بالای مخزن. هر دو مهر و موم را از نظر تخلخل و آلودگی آهکی بررسی کنید. ترک ها، رسوبات آهکی یا سایر مناطق آسیب دیده را شناسایی کرده و آب بند را تعویض یا تمیز کنید.

اگر مهر و موم ها و تعمیر توالت فرنگی شناور ها دست نخورده باشند، هیچ آسیبی، کثیفی یا کلسیفیکاسیونی دیده نمی شود، اما آب همچنان به دلخواه جریان نمی یابد، این می تواند به دلیل دریچه های شستشو باشد.

غربال در ورودی آب ممکن است کثیف باشد. اگر سوپاپ ها به شدت فرسوده ، معیوب یا به شدت آلوده شده اند، ممکن است نیاز به تعویض کامل آنها داشته باشید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا