با نظارت و رصد بازرسی استان ایلام: 830 میلیارد از صورت وضعیت پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان ایلام کسر شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با ورود بازرسی کل استان ایلام مبلغ 830,000,000,000 ریال از صورت وضعیت پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان ایلام کسر شد.

مالک روشنی بازرس قضایی و بازرس‌کل استان ایلام از کسر مبلغ 830,000,000,000 ریال معادل 83 میلیارد تومان از صورت وضعیت پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خبر داد و گفت: در بازرسی برنامه‌ای با موضوع بررسی نحوه‎ برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های تأمین آب شرب و نیز در بررسی پروژه آبرسانی شرب به روستاهای استان ایلام (محرومیت‌زدایی) تحت پیمان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سازمان بسیج سازندگی استان ایلام، جهت آبرسانی به 36 روستا مواردی از محاسبات اشتباه مشاهده گردید که پس از بررسی های تخصصی نسبت به اصلاح آن دستورات لازم صادر گردید.

وی اظهار کرد: در محاسبه مقدار لفاف پیچی گرم لوله فولادی مورد استفاده، مقداری اورلب محاسبه شده بود که برخلاف نحوه محاسبه در فهارس­بها بوده که این امر هم در اجرا و هم خرید آن متأثر بوده است. همچنین در پرداخت هزینه بابت خرید لوله فولادی، حدود 570 تن لوله فولادی اضافه پرداخت شده بود.

وی گفت: در این راستا 3 پیشنهاد اصلاحی تهیه و به شرکت آب و فاضلاب ارائه که در نتیجه اجرای این سه پیشنهاد مبلغ 831,052,601,405 ریال از صورت وضعیت پیمانکار کسر گردید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا