با تداوم پوشش حال خوب؛ زمین چمن کمیجان با حمایت بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، زمین چمن مصنوعی شهرستان کمیجان در استان مرکزی همزمان با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی در مراسمی با حضور مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

 زمین چمن کمیجان با اعتباری بالغ بر1700 میلیارد ریال و با هدف بهره مندی نوجوانان و جوانان منطقه کمتر برخوردار و با مشارکت شهرداری این شهرستان افتتاح و نصب شد.

افتتاح این زمین چمن همزمان با سیصدوپنجاهمین زمین چمن مصنوعی بنیاد مستضعفان روستای اسلام آباد شهرستان آق قلا به صورت ویدئو کنفرانس توسط محمودی عسکری آزاد سرپرست بنیاد علوی و عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با حضور محسن مردعلی جانشین مدیرعامل بنیاد علوی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و مردم برگزار شد.

یکی از راه های پیشرفت در حوزه ورزش، توجه به مناطق محروم و روستایی است که با تقویت این بخش می توان شور، نشاط و سلامتی را به اقشار مختلف جامعه بازگرداند.

بازگرداندن شور، نشاط و سلامتی به مناطق محروم و روستایی با هدف برنامه ریزی برای ارتقاء زیرساخت ورزشی مناطق کمتر برخوردار و در چارچوب طرح توانمند سازی این مناطق محور مهمی است که بنیاد مستضعفان در مشارکت با مردم و دستگاه های متولی در احداث زمین چمن مصنوعی این امر را پیگیری می کند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا