با اقدام فوری و به موقع بازرسی کل استان ایلام؛ 500 هکتار از اراضی کشاورزی موسیان مشروب و مشکل اشتغال 52 کشاورز برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مالک روشنی با پیگیری بموقع بازرسی کل استان ایلام و در راستای تحقق شعار سال، 500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان موسیان مشروب و آماده بهره­برداری و مشکل شغلی 52 کشاورز برطرف گردید.

وی در این رابطه گفت: پیرو اعتراض و اجتماع جمعی از کشاورزان شهر موسیان شهرستان دهلران، در راستای مشکلات شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام جهت رهاسازی آب سد دویرج، برای 500 هکتار اراضی پایین دست و اعلام فرماندار ویژه شهرستان دهلران به این بازرسی کل، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا بازرسی کل استان، در یک اقدام فوری و در راستای تحقق شعار سال و با در نظر گرفتن اقلیم منطقه و اهمیت حفظ تولید و نیز به جهت جلوگیری از معظلات اجتماعی، مقرر کرد شرکت آب منطقه­ای استان ایلام نسبت به محاسبه آب مورد نیاز اراضی درخواست کننده و آزادسازی آن اقدام نماید.

بازرس کل استان ایلام در پایان گفت: به منظور کنترل رفع مشکل، وضعیت رهاسازی آب سد دویرج پیگیری که در پاسخ اعلام شد که میزان آب رها سازی شده از سد موصوف کافی می‌­باشد.

لذا با این اقدام سریع سازمان بازرسی استان ایلام در راستای تحقق شعار سال، 500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان موسیان مشروب و آماده بهره­برداری و مشکل شغلی 52 کشاورز برطرف گردید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا