بازهم خبر خوب از صاحبخانه شدن؛ 98 درصد واحدهای مسکونی اقشار ضعیف خوزستان با حمایت بنیاد علوی تحویل شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و براساس تفاهمنامه های امضا شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی، تاکنون بیش از 98 درصد از واحدهای مسکونی در شمال خوزستان تحویل داده شده است.

حسین محمدی مسئول پروژه های عمرانی بنیاد علوی در شهرستان ایذه و اندیکا در خوزستان از تحویل 98 درصد از واحدهای مسکونی طبق تفاهمنامه های انجام شده با بنیاد مسکن، کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی در شمال این استان خبر داد.


وی گفت: واحدهای مسکونی واگذار شده با مشارکت بنیاد علوی برای اقشار کمتر برخوردار در شهرهای ایذه، دزفول، لالی، اندیکا، هفتکل و باغملک در استان خوزستان واقع شده اند.

محمدی با بیان اینکه از مجموع 100 واحد پیش بینی شده براساس تفاهمنامه 10 هزار واحدی در شهرستان ایذه تاکنون 80 واحد تحویل شده است، افزود: طبق تفاهمنامه 20 هزار واحدی قرار بود 415 واحد تحویل داده شود که فقط 15 واحد مسکونی باقی مانده است.

وی افزود: مجموع واحدهای درنظرگرفته شده برای معلولان این شهرستان ، 15 واحد برای خانواده های شهری و روستایی است که تاکنون 6 واحد از این تعداد واگذار شده است.

مسئول پروژه های عمرانی بنیاد علوی در شهرستان ایذه و اندیکا، درباره واگذاری واحدهای مسکونی در شهرستان لالی نیز توضیح داد: از مجموع 64 واحد در نظر گرفته شده برای اقشار کم برخوردار این شهرستان براساس تفاهمنامه 20 هزار واحدی، 55 واحد تاکنون واگذار شده است.

وی همچنین گفت: طبق تفاهمنامه 10 هزار واحدی، از 90 واحد سهمیه این شهرستان ، 87 واحد واگذار شده است .
به گفته وی ، تعداد سهمیه های خانواده های پرمعلول در شهرستان لالی ، 2 سهمیه بود که این واحدهای مسکونی در مرحله پایانی است.

محمدی در ادامه تعداد واحدهای مسکونی براساس تفاهمنامه 20 هزار واحدی برای قشار کمتر برخوردار شهرستان باغملک را 100 واحد بیان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 95 واحد به خانواده های مشمول تحویل شده است..

به گفته وی، از مجموع 30 واحد سهمیه براساس تفاهمنامه 10 هزار واحدی نیز تاکنون 20 واحد مسکونی واگذار شده است.

بنیاد علوی همچنین در شهرستان هفتکل براساس تفاهمنامه های مسکن محروم مشارکت داشته، محمدی دراین باره می گوید: از مجموع تفاهمنامه 20 هزار واحدی ، 38 واحد سهمیه بوده که همه این واحدها واگذار شده اند و 38 واحد از 40 واحد مسکونی براساس تفاهمنامه 10 هزار واحدی نیز تحویل خانواده ها شده است .

وی در ادامه گفت: همچنین 5 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای معلول براساس تفاهمنامه با بهزیستی قرار بود در این شهر ساخته شود که تاکنون 4 واحد آن واگذار شده است .

مسئول پروژه های عمرانی بنیاد علوی درایذه و اندیکا، از واگذاری 100 واحد مسکونی از مجموع 110 واحد پیش بینی شده براساس تفاهمنامه 20 هزار واحدی خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه 10 هزار واحدی قرار بود 50 واحد مسکونی واگذار شود که از این تعداد 46 واحد واگذار شده است.

وی مجموع واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای معلول را 7 واحد روستایی و شهری بیان کرد و گفت: از این تعداد 3 واحد تحویل شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا