یک چهره آشنا به کمک مردم آمد/ تخلیه منازل آب‌گرفته با لباس مبدل/آیا او را سلبریتی بنامیم؟+ عکس

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با توجه به پیش‌بینی هواشناسی خوزستان در ۲۴ آذر ماه مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان همراه با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید ،تندباد لحظه‌ای از بعدازظهر روز گذشته شاهد حجم بی‌سابقه‌ای از بارش‌ها در استان و به خصوص شهرهای آبادان با ۱۱۳ و اهواز ۷۳/۷ میلی‌متر بودیم.

پایگاه خبری امیدرسان

شدت این بارش‌ها در آبادان به حدی بود که در دقایق ابتدایی بارش ها، دید افقی به ۱۰۰ متر کاهش یافت و ارتفاع آب در معابر و خاموشی خودروها مشکلات متعددی را با خود به همراه آورد.

وضعیت تا جایی پیش رفت که که جمعیت هلال احمر خوزستان اعلام کرد بیش از ۲۵۰ عملیات امدادی و رهاسازی ۲۰۰ خودرو انجام داده است.

به گزارش امیدرسان، همزمان با افزایش بارش‌ها در آبادان، آب و فاضلاب منازل بالا آمده به برخی منازل وارد شد اما حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیم‌پور، امام جمعه این شهرستان در این شرایط بحرانی با لباسی مبدل به میان مردم آمد و در تخلیه آب وارد شده به منازل پا به پای شهروندان آبادانی از کمک‌های میدانی دریغ نورزید.

این اقدام ارزشمند توسط یک روحانی نشان میدهد که روحیه جهادی و انقلابی ابتدای انقلاب همچنان در سیرت برخی مسئولان وجود دارد.

اقدامی که میتواند نگاه مردم و بخصوص جوانان را نسبت به روحانیون و ائمه جمعه بیش از پیش به خود جلب کند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا