کنعانی: مکتب سید حسن نصرالله زنده است/ دست و پای متجاوز را قطع می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای نشست خبری امروز (دوشنبه) خود شهادت «سید حسن نصرالله» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ناصر کنعانی در این نشست گفت : سید حسن نصرالله شهید شد، اما حزب‌الله و آرمان سید حسن نصرالله و مکتب ایشان زنده است.

وی تصریح کرد : رژیم صهیونیستی با این گونه جنایت‌ها به نتیجه نمی‌رسد و ان‌شاءالله مردم غزه و لبنان و مردم منطقه در آینده نزدیک جشن مرگ صهیونیست و آزادی قدس را در آینده نزدیک در بیت‌المقدس برگزار می‌کنند.

تشریح اقدامات ایران پس از شهادت سید حسن نصرالله

کنعانی با تشریح برخی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران بعد از به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله توسط صهیونیست‌ها گفت: آقای عراقچی در جریان رایزنی‌هایی که در  ارتباط با این تحولات داشتند، خواستار برگزاری اجلاس فوق العاده سازمان همکاری اسلامی شدند.

وی افزود : آقای عراقچی در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل داشتند به صراحت مواضع جمهوری اسلامی ایران را در مورد این تحولات و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی  مطرح کردند و خواستار اقدام عملی و جدی شورای امنیت سازمان ملل برای توقف این جنایت‌ها شدند.

جنایات صهیونیست‌ها بدون توبیخ و تنبیه نخواهد ماند

 کنعانی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود در این زمینه گفت: هیچ کدام از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی که مرتبط با ایران بوده بدون پاسخ نمی‌ماند و رژیم صهیونیستی برای جنایت‌هایی که در حق ملت ایران ، محور مقاومت و نظامیان ایران مرتکب شده بدون توبیخ و تنبیه نخواهد ماند و ایران اقدامات متناسب و قاطع را انجام می‌دهد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا