نرم ترین لاستیک ایرانی/ تقسیم بندی لاستیک های معروف از نظر نرمی و کیفیت

نرم ترین لاستیک ایرانی کدام است؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان همه افرادی که خودرو و ماشین دارند دوست دارند در بهترین حالت و با بهترین شرایط در سطح شهر و در جاده ها رانندگی کنند. یک راننده حرفه ای دائما به دنبال سرویس و به روزرسانی قطعات و لوازم ماشین خود است. یکی از قطعات مهم برای یک رانندگی با کیفیت داشتن چهار حلقه لاستیک نرم و با کیفیت ساخت عالی است.

اما مشکل این است که لاستیک های خارجی که از کیفیتی خوبی برخوردار هستند دارای قیمتی بالا هستند و خیلی از مردم هم توانایی پرداخت چنین هزینه های سنگینی را ندارند.

بهترین و نرم ترین لاستیک ایرانی

لذا در این مقاله از پایگاه خبری امیدرسان سعی خواهیم کرد چند نمونه از نرم ترین لاستیک های ایرانی را به شما معرفی کنیم تا یک خرید خوب و رضایت بخش داشته باشید.

مشخصات یک تایر خوب چیست؟

برای اینکه متوجه شویم چه لاستیکی خوب است باید ویژگی ‌ها و مشخصات یک تایر خوب و مناسب را مقایسه کرده تا اطمینان خاطری برای و رفت و آمد با خودرو داشته و در هزین های خود هم صرفه جویی کنید.

بیشتر بدانید: منظور از پلاک انتظامی چیست؟ آشنایی با انواع پلاک خودرو در ایران+ جدول

از جمله ویژگی ‌های یک تایر برخی موارد زیر است:

  • تاریخ تولید
  • عمر آج لاستیک
  • بار مجاز
  • طرح آج لاستیک
  • اندازه تایر
  • طرح آج لاستیک
  • سرعت مجاز

کنترل حرارت و در نهایت قدرت فرمانگیری با توجه به آج لاستیک، بررسی می‌شود.

نقش عاج لاستیک در کیفیت تایر

عاج لاستیک نقش مهمی ‌در راندن آب سطح جاده دارد و سنگریزه‌ها را از کف جاده دور می‌کند.

عاج لاستیک علاوه بر تاثیر زیادی که، بر زیبایی تایر دارد، کاربردهای مختلفی نیز دارد. شرکت‌های مختلفی هستند، که تنوع بسیاری برای طرح آج‌های لاستیک خود در نظر گرفته‌اند.

لاستیک نرم کدام شرکت نرم تر است

عمر آج لاستیک

عمر آج تایر، با توجه به سایش و اعدادی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ مشخص می‌شود. هرچه مقدار عدد درج شده بیشتر باشد، عمر لاستیک هم بیشتر است.

معرفی برندهای معروف لاستیک ایرانی:

در کشور ایران شرکت های مختلفی به تولید و عرضه لاستیک خودرو در سایزهای مختلف برای مشتریان خود می پردازند که محصولات هر کدام در زمینه ای خوب و قابل اتکا است.

لاستیک های یزد تایر، کویر تایر، بارز، دنا، آرتاویل، ایران تایر، پارس تایر از جمله تولیدکنندگان ایرانی تایر هستند که قیمت و کیفیت و شرایط هر کدام ممکن است با دیگری متفاوت باشد.

معرفی لاستیک یزد تایر

در بین تمامی شرکتهای تولید کننده تایر، یزد تایر را می توان یکی از شرکت هایی معرفی کرد که لاستیک سواری با ساخت بالا و کیفیت زیاد  تولید می نماید.

نکته مهم در خصوص شرکت یزدتایر این است که این شرکت اولین تولید کننده لاستیک با کد سرعت V در ایران است که اقدام به تولید تایرهای اسپرت از رینگ 16 اینچی به بالا کرده است.

خوب است بدانید: علت روشن شدن چراغ چک جک اس ۵

همچنین کیفیت ساخت محصولات یزدتایر سبب شده است که لاستیک های این شرکت معروف به عنوان لاستیک فابریک بسیاری از خودروهای ایرانی مورد استفاده قرار گیرد.

کدام لاستیک ایرانی نرم است

شرکت تولیدی یزد تایر برای ساخت محصولات خود از دانش و تکنولوژی فناشرکت معروف هلندی یعنی وردشتاین هلند استفاده می نماید. این مسئله سبب گردیده است تا تایرهای شرکت مذکور با کیفیت بسیار خوبی تولید شده و محصولاتش را با کیفیت خوبی به دست مشتریان خود برساند.

  • ویژگی‌ های مهم محصولات یزد تایر
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • لاستیک‌هایی با عمر و دوام طولانی
  • رعایت تمام اصول استاندارد در تولید
  • تولید براساس بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا

معرفی لاستیک کویر

کویر تایر برای طراحی و تولید لاستیک های خود اقدام به بهره مندی از بروزترین تکنولوژی های شرکت های  مطرح ژاپنی و شرکت های اروپایی کرده است.

لذا استفاده از این تکنولوژی ها سبب گردیده است که محصولات شرکت کویر از کیفیت بالایی برخوردار باشند و مشتریان این محصولات از کیفیت آن راضی باشند.

این را بدانید که کویرتایر را میتوان به عنوان سومین تولید کننده لاستیک در کشورمان ایران معرفی کرد که صاحب محصولات با کیفیتی می باشد.

جالب است بدانید که لاستیک های کویر تایر 22 درصد از نیاز مصرف کننده ها در ایران را  تامین می کند.

این شرکت جدیدا دست به ساخت تایر برای رینگ های سایز 16، 17، 18 و 19 اینچی کرده است. لذا با این اقدام اکنون می توان کویر تایر را یکی از شرکت های ایرانی پیشرو در تولید تایر اسپرت برای خودروهای خراجی دانست.

به عنوان مثال شرکت کویر برای ماشین های ویتارا، نیسان قشقایی، سانتافه، هیوندای توسان، جک S7، کیا اسپورتج لاستیک های با کیفیت تولید می نماید.

  • ویژگی‌ های مهم محصولات لاستیک کویرتایر
  • استفاده از مواد مرغوب برای تولید لاستیک‌های نرم
  • تهیه شده طبق جدیدترین فن آوری‌ها و تکنولوژی‌های دنیا
  • قیمت مناسب در مقایسه با لاستیک‌های خارجی
  • تولید لاستیک‌های با مقاومت بالا در برابر عوامل فرسایش زا
  • استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تولید لاستیک

معرفی لاستیک بارز

بالای کیفیت خوب لاستیک های شرکت بارز موجب شده است که برخی از شرکت های خودروسازی کشورمان از تایرهای این شرکت برای ماشین های تولیدی خود بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: خبر خوب علمی: با تلاش فناوران ایرانی شیشه مقاوم کابین هواپیما ساخته شد

مثلا تایرهای شرکت تولیدی بارز برای اتومیبل هایی همچون تندر 90 و سراتو، استپ وی و ساندرو استفاده شده است.

لاستیک نرم ایرانی برای ماشین

بنابراین می توان این گونه عنوان کرد که شرکت تولیدی بارز مطرح ترین و معروف ترین برند داخلی در زمینه تولید تایر در ایران است.

فناوری مارگونی ایتالیا تکنولوژی ای است که شرکت بارز از این تکنولوژی برای ساخت محصولات و تایرهای سواری از آن بهره برده است.

البته این را هم بدانید که شرکت بارز برای تولید لاستیک های باری خود از فناوری شرکت کنتیننتال آلمان استفاده می کند.

بهره مندی از تکنولوژی آلمان و هلند

بهره گیری از تکنولوژی این دو شرکت آلمانی و هلندی سبب شده است که تایرهای ساخته شده بارز از کیفیت خوبی برخوردار باشند و لذا مشتریان و مصرف کنندگان زیادی هستند که به این شرکت و محصولاتش اعتماد و اعتقاد دارند.

در همین ابتدا بگوییم که شرکت تولید کننده لاستیک بارز به تولید تایرهای سواری برای رینگ های چرخ های 16، 17و 18 اینچی اقدام نموده است.

از ویژگی های خوب این لاستیک قیمت آن است لذا  قیمت خوب و کیفیت مناسب محصولات بازر سبب گردیده تا بسیاری از صاحبان ماشین های خارجی از لاستیک های بارز به عنوان لاستیک جایگزین برای ماشین خود بهره ببرند.

  • ویژگی‌ های مهم محصولات شرکت بارز
  • کیفیت بالا
  • طول عمر بالا
  • تولید تایر با آخرین تکنولوژی‌ها
  • معرفی لاستیک ایران تایر

خوب است بدانید که یکی از قدیمی ترین سازنده های تایر و لاستیک در کشور ما شرکت ایران تایر است. کار این شرکت از سال 1343 می باشد. ایران تایر نمونه های زیادی از تایرهای بایاس، سواری و TBR را تولید کرده و به بازار داخل ایران عرضه می نماید.

گفته شده است که شرکت ایران تایر در سال های گذشته دست به خرید تکنولوژی ساخت شرکت ماتادور زده است. اما به هر دلیلی لاستیک های این شرکت قدیمی از جهات کیفیت و عملکرد در سطح پایینی در بین لاستیک های سواری ایرانی قرار دارند.

معرفی محصولا شرکت گلدستون

برند معروف گلدستون یکی از جدیدترین شرکت های تولید تایر در ایران است. شرکت گلدستون از زیرمجموعه های شرکت معروف آرتاویل تایر است که کار خود را در سال 1375 شروع نموده است.

نرم ترین لاستیک ایرانی کدام است؟

این شرکت دارای یکی از بزرگترین کارخانه های تولید تایر در شمال غرب کشور ایران می باشد که تنوع زیادی در محصولات آن مشاهده شده و  طیف وسیعی از لاستیک های سواری، بایاس و TBR را در کشور می سازد و به مشتریان خود عرضه میکند.

خوب است بدانید: خبر خوب علمی: دستگاه تونل باد مادون صوت در ایران راه‌ اندازی شد

تایرهای این شرکت با بهره گیری از همان تکنولوژی و مواد اولیه که برای تولید لاستیک یزد تایر استفاده می شود ساخته می شوند و لذا کیفیت خوبی را در استفاده از تایرهای گلدستون شاهد هستیم.

نرم ترین لاستیک ایرانی کدام است؟

طبیعتا نرم بودن تایر و به خصوص دیواره عالی داشتن باعث جذب بیشتر و بهتر  لرزش های جاده ای می شود و بنابراین سواری نرم، کم صدا و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

این که کدام شرکت ایرانی نرم ترین و بهترین لاستیک را عرضه می کند شاید پاسخ قطعی برای آن وجود نداشته باشد. چرا که شرایط مصرف مثل نوع خودرو، سرعت، مسیر، رانندگی و غیره در اینکه شما چه احساسی نسبت به رانندگی و نرمی ماشین داشته باشید متفاوت است.

نرم ترین لاستیک تولید ایران

در بین برندهای ایرانی یزد تایر لاستیک های نرم خوبی را در بازار عرضه کرده است. لاستیکهای تولیدی یزدتایر دیواره و آج بسیار نرمی را در بین تمامی لاستیک های ایرانی دارند.

پس از محصولات یزدتایر می توان لاستیک های تولیدی شرکت کویرتایر را جزو نرم ترین و راحت ترین لاستیک های ایرانی به حساب آورد.

با اینکه اعتبار این مقاله و بررسی لاستیک های موجود تارخ انقضا دارد و ممکن است یک شرکت دائما محصولات خود را با کیفیت کند اما در مرحله بعد نرم ترین و راحت ترین لاستیک ایرانی می توان تایرهای شرکت بارز را قرار دارد.

نکته منفی که درباره این محصولات وجود دارد این است که در ابتدا که زیر ماشین قرار می گیرند سواری خوب و نرمی را دارند ولی پس از مدتی دیواره های آن کمی خشک شده و عملکرد سواری را کمی کاهش می دهند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا