معرفی بهترین هتل های ساحلی رو به دریای قشم

بهترین هتل های ساحلی رو به دریای قشم کدامند؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، قشم جزیره زیبا با هتل‌های باصفا و مجلل است.

بیشتر افرادی که با تور قشم به این جزیره سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند که هتل آن‌ها نمایی رو به دریا داشته باشد. هتل‌های رو به دریای قشم اگرچه از قیمت بیشتری برخوردارند، اما بیشتر گردشگرها و مسافران این هتل‌ها را به هتل‌ های معمولی ترجیح می‌دهند.

چرا که دریای قشم مهمترین علت برای سفر به این جزیره است. برای آشنایی با هتل‌های ساحلی این جزیره و قیمت تور قشم و هتل‌ها همراه ما باشید

آشنایی با بهترین هتل‌های ساحلی قشم

در صورتی که قصد سفر به قشم را دارید، باید گفت قیمت تور قشم بر اساس نوع هتل نیز تعیین می‌شود که هتل‌های رو به دریا و باکیفیت از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

هتل‌های ساحلی قشم با چشم‌اندازی زیبا رو به آب‌های زلال و شفاف خلیج فارس، بسیار معروف و محبوب هستند. بیشتر این هتل‌ها 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره هستند.

در ادامه لیستی از بهترین این هتل‌ها را آورده‌ایم:

  • هتل شهریار قشم
  • هتل رخسار قشم
  • هتل ساحلی خلیج فارس
  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل بوتیک فولتون قشم
  • هتل ریحان قشم

هتل شهریار قشم؛ بهترین هتل 3 ستاره ساحلی

در میان بهترین هتل‌های ساحلی رو به دریای قشم، هتل شهریار یکی از معروف ترین‌هاست. این هتل سه ستاره تازه تاسیس شده است و دارای 42 اتاق و سویئت است.

هتل شهریار در درگهان قشم واقع شده است و موقعیت مکانی آن طوری است که با مراکز خرید و بازار بزرگ این منطقه فاصله خیلی کمی دارد.

این هتل دارای واحدهای 1 تا 3 تخته و سوییت‌های یک الی شش تخته است. اتاق‌های این هتل از امکانت خوبی برخوردارند و دارای پارکینگ مسقف با ظرفیت 20 ماشین است.

آدرس: درگهان، هلر، بلوار ساحلی (وحدت)، رو به رو بازار ماهی فروشان، کوچه ساحل 1

هتل رخسار قشم؛ با امکانات و کیفیت عالی

در صورتی که به دنبال یک هتل ساحلی با بهترین امکانات و کیفیت هستید، هتل رخسار قشم مناسب شماست. این هتل دقیقا در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و 3 دقیقه با ساحل و مرکز خرید قشم فاصله دارد.

هتل رخسار قشم که در میان بهترین هتل‌های ساحلی این جزیره قرار گرفته است در سال 1397 ساخته شده و به عنوان هتلی لوکس شناخته می‌شود.

این هتل از امکانات خوبی برخوردار است که مهم ترین آن‌ها تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت رایگان، روم سرویس و… است.

آدرس: جزیره قشم، خیابان شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم؛ بهترین هتل ساحلی قشم

از دیگر معروف ترین و بهترین هتل‌های ساحلی رو به دریای قشم، می‌توان به مجتمع اقامتی ساحل طلایی اشاره کرد. این مجتمع در شرق جزیره قشم قرار گرفته است و فاصله کمی با جزیره لارک دارد.

هتل ساحل طلایی دارای 58 اتاق و سوییت به همراه محیطی تفریحی است. در صورتی که امکانات تفریحی در هتل برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مجتمع بروید.

تفریحات رایج این هتل شامل قایق‌رانی، ساحل مخصوص شنا، جت اسکی، اسکی روی آب و… است. این هتل دارای رستوران اختصاصی نیز هست.

آدرس: دهستان رمچاه، جاده ساحلی جنوبی، روبه‌روی زیارتگاه شاه شهید

تصویر هتل ساحلی قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم؛ بهترین هتل اقتصادی

هتل ساحلی خلیج فارس ، یکی از بهترین هتل های ساحلی رو به دریای قشم با قیمت اقتصادی است. این هتل به دریا و مرکز خرید این جزیره دسترسی داشته و فاصله کمی با آن‌ها دارد.

اتاق‌های این هتل با ظرفیت‌های مختلف و چشم‌اندازهای زیبا و خاص اجاره داده می‌شوند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، ساحل اختصاصی، مسیر پیاده‌روی در ساحل، آلاچیق‌های ساحلی و… اشاره کرد.

آدرس: میدان علم و صنعت، جنب پارک زیتون

هتل ریحان قشم؛ هتلی با امکانات بالا

در میان هتل های ساحلی قشم، هتل ریحان یکی از هتل‌های خوب با امکانات بالاست. این هتل دارای امکاناتی مثل عدم کسب کارمزد در صورت کنسلی، دسترسی به اینترنت رایگان در اتاق و لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشک‌شویی و… است. ل

ازم است بدانید هتل ریحان از 26 واحد مجزا برخوردار بوده و یک هتل 5 طبقه است. اتاق‌های این هتل از چشم‌اندازی زیبا و بی‌‌نظیر برخوردار هستند.

آدرس: چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا 5

هتل ریحان قشم

هتل بوتیک فولتون؛ متفاوت ترین هتل قشم

هتل بوتیک فولتون، از دیگر هتل های ساحلی جزیره قشم است که بین دو شهر طولا و هتی بوتیکی قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات متنوع است و در سال 1395 ساخته شده است.

جالب است بدانید این هتل هتلی با واحد‌های اقامتی مختلف از جمله ویلا، هتل و هتل آپارتمان است. این هتل با هتل‌های دیگر کاملا متفاوت است. رستوران این هتل به شیوه‌ای هنری و خاص طراحی شده و غذاهایی که در آن تهیه می‌شود کاملا ارگانیک هستند.

آدرس: میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس

رزرو آنلاین هتل‌های ساحلی در قشم

بهترین هتل های ساحلی رو به دریای قشم را در مطالب بالا معرفی کردیم. با اقامت در هتل‌های ساحلی این جزیره می‌توانید تمام مدتی که داخل هتل هستید از مناظر زیبا لذت ببرید.

در سایت لحظه آخر می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت تور قشم، اقدام به رزرو آنلاین هتل‌های ساحلی در این جزیره نمایید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا