شکوفایی جامعه دانشگاهی در سال ۹۸ ادامه دارد

سید محمد حسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه ما با برنامه ریزی علمی که انجام داده‌ایم در حال تلاش برای افزایش راندمان آموزشی هستیم، گفت: اساتید دانشگاهی ما به لحاظ تئوری و دانش سطح بالایی دارند اما فعالیت‌ها در بخش آموزش و پژوهش دانشگاه باید با قدرت و سرعت همراه با گستردگی بیشتری انجام شود که در این رابطه ما امسال این مسئله را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به تلاش و کوششی که محققان و نخبگان دانشجویی ما دارند بدون شک سال آینده به نوعی سال ادامه شکوفایی جامعه دانشگاهی با گستردگی روبه رشد خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: اگر در برخی از مسائل و موضوعات دچار ضعف هستیم مربوط به قوانین و مقررات است که با حمایت دستگاه های متولی و همچنین جوانان باهوش و نخبه ای که در کشور داریم این مسائل رفع می‌شود، ازطرفی به گفته امام راحل(ره) تمام گره‌های کشور به دست جوانان نخبه و دانشمند برطرف خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: به عقیده ما مقوله کارآفرینی دانشجویان می تواند راهکاری برای خروج از مشکل اشتغال‌زایی و برون رفت از معضل مسائل اقتصادی بوده و همچنین به عنوان سرمایه گذاری مطلوبی برای آینده دانشگاه محسوب می شود که در این رابطه مابا همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی تا کنون پاسخ خوبی گرفته ایم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر این است که با تلاش در درون دانشگاه بتوانیم شرایطی را برای دانشجویان فراهم کنیم تا دانشگاهیان ما بعد از تحصیلات بتوانند در مشاغل مختلف مشغول شوند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا