رقم قطعی عیدی بازنشستگان چقدر است؟

مبلغ عیدی و رقم قطعی بازنشستگان چقدر است؟ به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال از جدی ترین سوالات کارمندان و کارگران این است که عیدی امسال ما چقدر است.

همچنین بازنشستگان عزیز کشورمان هم از این قاعده مستثنی نیستند و این قشر محبوب هم در ایام پایانی سال دائم پیگیر هستند که بدانند رقم قطعی عیدی بازنشستگان چقدر است؟

خبر دیگر اینکه: محاسبه اقساط وام مستاجران 1403/ میزان قسط وام ودیعه 200 میلیونی چقدر است؟

میزان پرداختی عیدی به بازنشستگان کشوری در سال جاری یعنی سال 1403، همچون گذشته، توسط دولت محترم و با تصویب شدن در هیات وزیران مشخص می گردد.

لذا باید اینگونه گفت که مبلغ پاداش پایان سال بازنشستگان کشوری برای امسال یعنی ۱۴۰۳، به میزان عیدی کارمندان دولتی در سال ۱۴۰۳ مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

طبق ضوابط مالی ناظر بر تنظیم بودجه سال قبل، مبلغ عیدی کارکنان دولت 18 میلیون ریال معادل یک میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین شده بود، هیات وزیران در نشستی که تشکیل داد رقم عیدی سال قبل بازنشستگان کشوری را به همان میزان یعنی 18 میلیون ریال تصویب کرد.

با این اوصاف چون هنوز قانون بودجه به طور کامل تصویسب نشده است و فقط کلیات بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب گردیده است لذا از عدد قطعی نمی توان صحبتی نمود.

رقم قطعی عیدی بازنشستگان

بلافاصله پس از مشخص شدن میزان عیدی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ جزئیات آن در پایگاه خبری امیدرسان منشتر و اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر دیگر اینکه: میزان وام ودیعه مسکن در سال 1403 چقدر است؟

زمان اعلام میزان عیدی بازنشستگان

زمان دقیقی برای اعلام میزان عیدی کارکنان یا کارگران و یا عیدی بازنشستگان وجود ندارد اما معمولا در ماه بهمن و پس از نشست هیات دولت این اعداد مشخص می گردد.

سوال اینکه آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن پرداخت می گردد یا نه باید این را گفت که هنوز زمان واریز عیدی مشخص نیست.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا