ابعاد جدید دستگیری یک گروگانگیر در بلوار چمران شیراز/ اقدام زیرکانه فرد گروگان در فراری دادن کودک خردسالش

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سیدمصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری آدم ربا و شهادت یک همیار پلیس در درگیری مسلحانه با آدم ربا خبر داد.

این مقام قضایی در توضیح این واقعه با بیان اینکه حدود ساعت ۱۱ دیشب فردی با حدود سنی ۲۷ ، مسلح به سلاح گرم، اقدام به ربودن یک زن و فرزند این خانم در بلوار شریعتی شیراز می نماید، اظهار کرد: همشهریان عزیز شهرستان با آگاهی از وقوع این فعل مجرمانه قصد کمک به گروگان و رهایی آنان از چنگال آدم ربا را داشتند که متاسفانه با شلیک آدم ربا مواجه می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه این خانم به گروگان گرفته شده در حین درگیری با فرد آدم ربا اقدام به پیاده کردن فرزند خردسال خود می کند، گفت: در ادامه این ماجرا فرد آدم ربا با تهدید سلاح فرد به گروگان گرفته شده را به سمت بلوار چمران هدایت می کند که با ورود نیروی انتظامی و نهایتا تعقیب و درگیری پلیس مواجه می گردد.

بحرینی در ادامه اینگونه توضیح داد: فرد آدم ربا در بلوار چمران از ماشین خود پیاده و به سمت یک چایخانه سنتی در حاشیه بلوار چمران تغییر مسیر می دهد. در ادامه نیز درگیری این مجرم با نیروی انتظامی و مردم، یک همیار پلیس به نام محمود هوشمندی به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش علاوه بر معاون دادستان شیراز و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی دو بازپرس ویژه هم در صحنه محل وقوع جرم حضور یافتند، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در ابعاد مختلف در خصوص انگیزه فرد گروگانگیر در حال انجام است و به سرعت به آن رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی در پایان گفت: برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن به طور جدی و ویژه در دستور کار دادگستری استان فارس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا