خبر خوب ورزشی: مدال طلای آسیا بر گردن کماندار ایرانی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مسابقات تیراندازی با کمان یکی از ورزش‌های محبوب و جذاب است که در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از کمان و پیکان به هدفی در فاصله‌ای مشخص شلیک می‌کنند.

مسابقات کامپوند تیراندازی با کمان شامل سه بخش اصلی است که شامل دوره‌های تأییدیه، دوره‌های حذفی و فینال است.

در دوره‌های تأییدیه شرکت کنندگان باید با نمرات بالا به دوره‌های بعدی برسند و در دوره‌های حذفی شرکت کنندگان با هم رقابت می‌کنند تا به دور فینال برسند.

در دوره فینال مسابقات تیراندازی با کمان، شرکت کنندگان به صورت مستقیم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به دریافت مدال‌های طلا، نقره و برنز برسند. محمدصالح پالیزبان با کسب مدال طلا در مسابقات کامپوند به عنوان یکی از بهترین کمانداران جهان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: یزدانی بالاتر از تیلور و میرزازاده در تعقیب تانک ترکیه‌ای

پالیزبان در دیدار فینال با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ مقابل کمانداری از مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ مقابل کمانداری از هنگ‌کنگ به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف کمانداری از استرالیا رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۵ به برتری رسید.

وی در یک چهارم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۶ به پیروزی رسید و به جمع ۴ کماندار برتر مسابقات راه یافت. پالیزبان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۶ مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا