خبر خوب: مدرنترین بیمارستان خدمت رسانی به مصدومان حوادث کشور در عید غدیر افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، بیمارستان مدرن و مجهز ۸۲۱ تختخوابی غدیر که در روز عید سعید غدیر خم توسط رئیس جمهور افتتاح می شود، مرکز معین و خدمت رسانی فوریتی به مصدومان حوادث و مغز و اعصاب و جراحی عروق توام با پذیرش باز نسبت به تمام شهرهای همجوار است.

مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی شهدای تجریش بیش از هفت دهه خدمت رسانی به مردم از اقصی نقاط کشور را در ویترین افتخارات خود دارد

با نیاز به افزایش تخت ها و امکانات پیشرفته درمانی، پروژه کلان بیمارستان غدیر به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع کلید خورد و در سال ۱۳۹۴ با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد جهت تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) واگذار شد.

با شروع دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، عملیات اجرایی پروژه با تعجیل و فوریت پیگیری با حمایت های مسوولان و اهتمام شبانه روزی و با هزینه ای بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسید.

کلان بیمارستان مدرن و مجهز غدیر، با زیربنای ۶۲۰۰۰ متر مربع در پنج بلوک و ۱۳ طبقه با ظرفیت ۸۲۱ تخت و امکانات بی نظیر در تراز و استانداردهای جهانی از جمله اتاق عمل های جراحی هوشمند با ۲۴ تخت، بخش های ویژه CCU, NICU, ICU، زایمان LDR، اورژانس پیشرفته مجهز به هلی پورت هوایی، آنژیوگرافی مغز، تصویر برداری، دیالیز، فیزیوتراپی، درمانگاه های فوق تخصصی، آزمایشگاه، بخش های بستری زنان و مردان و کودکان، در نظر دارد با به کارگیری کادر مجرب و خدوم این سرزمین و بهره گیری از فناوری های روز جهان با رعایت استاندارد های درمانی به عنوان یکی از کلان بیمارستان های مطرح در غرب آسیا، در تسهیل هر چه بیشتر فرایند درمان به بیماران از سراسر ایران اسلامی به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

بشتر بخوانید: خبر خوب اجتماعی: بیمارستان حضرت مهدی (عج) تاییدیه ایمنی گرفت

این پروژه بزرگ بیمارستانی در دوره دولت سیزدهم بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ درصد تجهیزات در این دوره مجهز شده است و می تواند نیاز بیماران را از سراسر کشور به خصوص در بخش مغز و اعصاب تامین کند.

کل اعتبار هزینه شده برای ساخت بیمارستان غدیر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، اعتبار هزینه شده بابت تجهیزات پزشکی و اداری ۴۱۲ میلیارد تومان و اعتبار هزینه شده بابت عملیات عمرانی پروژه ۹۸۸ میلیارد تومان و اعتبار هزینه شده در دولت جدید ۶۱۷ میلیارد تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا