خبر خوب فرهنگی؛ سینما مهر مادر دزفول افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مراسم آیین افتتاح «پردیس سینمایی مهر مادر» نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با حضور جمعی از مدیران سینمایی کشور، مسئولان استان خوزستان و هنرمندانی، چون بهروز افخمی، رضا میرکریمی، حبیب اسماعیلی، محمدعلی باشه آهنگر، هادی مقدم‌دوست، جلیل سامان و … افتتاح شد.

این پردیس سینمایی با ظرفیت ۴۸۰ صندلی و پنج سالن سینمایی از جمله یک سالن چندمنظوره، یک سالن اختصاصی کودک و یک سالن VIP با زیربنای ۲۷۰۰ متر به عنوان اولین پردیس مدرن سینمایی در شمال استان خوزستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سینمایی برای یک میلیون نفر

محمد شهباز گهرویی، رئیس حوزه هنری استان خوزستان در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران، گفت: حوزه هنری پایگاهی برای تبلور هنر است و نقش تسهیلگری در این حوزه را بر عهده دارد. حوزه هنری هرچه در توان دارد را در راه اعتلای فرهنگ و هنر به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاح پردیس سینمایی مهر مادر دزفول در کنار سینما کیهان آبادان و سینما اکسین اهواز نویدبخش روز‌های خوب سینمای خوزستان است، گفت: جمعیتی حدود یک میلیون نفر در شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک از چنین زیرساختی محروم بودند و به همین جهت افتتاح پردیس سینمایی مهر مادر یک اتفاق تاریخی است.

شهبازی افزود: سرمایه گذاری در شهرستان‌های غیر از مراکز استان‌ها در راستای افزایش پهنۀ جغرافیایی خدمات‌رسانی و اثرگذاری حوزه هنری انقلاب است و نقطه عطفی برای آغاز یک راه بلند محسوب می‌شود.

ساخت فیلم سینمایی درباره دزفول

سعیدی راد، معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این مراسم گفت: امیدوارم مردم عزیز شهر دزفول همواره از ایندست افتتاح‌ها را داشته باشند. بنده خودم دزفولی هستم و در سال با فاصله، چند باری به این شهر می‌آیم. شاید مردم خودشان احساس نکنند، اما بنده هر بار که می‌آیم، پیشرفت شهر را شاهد هستم.

وی تصریح کرد: هر کجا می‌روم از دزفول یاد می‌کنم. در جمع مسئولان کشور از مقاومت مردم دزفول صحبت کردم و داستانی در این مورد را تعریف کردم. یکی از مسئولان خیلی خوشش آمد و گفت من هزینه یک فیلم سینمایی را با محوریت مردم دزفول تقبل می‌کنم.

حالا اینجا که عزیزان سینمایی حضور دارند، اگر آمادگی وجود داشته باشد، هزینه تولید یک فیلم سینمایی یا سریال را تأمین می‌کنیم.

میرکریمی، کارگردان مطرح سینمای ایران در آیین افتتاح «پردیس سینمایی مهر مادر» نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول، از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت‌های سینما تقدیر کرد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا