خبر خوب علمی: ایران از وارد کردن لامپ‌های ال ای دی بی‌نیاز شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، یک شرکت دانش‌بنیان با تولید حباب لامپ های ال ای دی به شکل استاندارد و با قابلیت‌های ویژه و کیفیت بالا، نیاز کشور را به واردات حباب و بدنه لامپ از خارج از کشور رفع کرد.

کاوه نظری لسکوکلایه مدیرعامل شرکت نورسا پلاست فرتاک در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آنها گفت: در سال ۱۴۰۰ این شرکت تاسیس و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به‌عنوان دانش بنیان تولیدی نوع دو شناخته شد.

وی افزود: محصول دانش بنیان این شرکت «حباب لامپ های ال ای دی» است که به شکل استاندارد و با قابلیت‌های ویژه نیاز کشور را به واردات محصولات حباب و بدنه از خارج از کشور رفع کرده است.

خبر خوب دیگر اینکه: شبکه فیبر نوری گلستان فردا افتتاح می‌شود

همچنین با ارتقای نوع فناوری و مواد مورد استفاده از نظر ویژگی‌های استاندارد و بهره‌وری نوری این محصولات، کمک ویژه‌ای در راستای ارتقای عملکرد و برخورداری مصرف‌کنندگان از کالای ساخت داخل با کیفیت کرده‌ایم.

این فناور تصریح کرد: شرکت نورسا پلاست فرتاک با استفاده از ۱۰ عدد ماشین تزریق پلاستیک به روز دنیا، با ظرفیت تولید ۲۳ میلیون قطعه در سال شروع به کار کرد و در حال حاضر ۳۸ نفر نیروی فعال دارد که این مساله برای یک مجموعه تولیدی نوپا دستاورد بزرگی است.

در حال حاضر ۳۵ درصد از ظرفیت اس پی خود را استفاده ‌کرده و محصولاتی را روانه بازار می‌کنیم که پیش از این ارزبری داشتند و نیاز به واردات آنها از کشورهای مختلف به ویژه چین وجود داشت.

ما توانسته‌ایم با استانداردها و کیفیت بسیار بالاتر، محصولاتی مشابه نمونه‌های وارداتی را به بازار روانه کنیم.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا