خبر خوب حمایت از زندانیان؛ اهدای بسته معیشتی تا پرداخت تسهیلات به زندانیان کهگیلویه

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: انجمن حمایت از زندانیان در سه سال گذشته با ارائه بسته‌های معیشتی، تسهیلات کم‌بهره و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به زندانیان و خانواده‌های آنها، نقش مهمی در بهبود شرایط زندگی این قشر ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سعید کریمی‌زاد، اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان با همکاری سازمان زندان‌ها و سایر نهادها توانسته است قریب به ۸۰۰ بسته معیشتی و ۶۰۰ پک کیف و لوازم‌التحریر را به خانواده‌های زندانیان اهدا کند.

وی بیان کرد: ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به زندانیان و خانواده‌های آنان نیز در این مدت پرداخت شده است.

کریمی زاد با اشاره به اهمیت آموزش و اشتغال، اظهار کرد: بیش از ۲۴۰ نفر از زندانیان برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مراکز مربوطه معرفی و ۱۱ نفر نیز برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد معرفی شدند.

وی اضافه کرد: با همکاری کمیته امداد 400 خانوار زندانی از حمایت این نهاد برخوردار شدند.

کرمی زاد اهداء ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کارت هدیه تامین 23 دستگاه وسیله سرمایشی و معرفی 40 خانواده جهت دریافت کمک‌های دارویی و درمانی به هلال احمر از یگر خدمات انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه نبود مکان مناسب برای استقرار و کمبود منابع مالی را از مهمترین مشکلات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دانست و گفت: حمایت خیرین و دیگر نهادها از این نهاد نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی خانواده های زندانی دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا