خبر خوب برای اهالی کردستان؛ روکش آسفالت ۲۰۸ کیلومتر از جاده ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از ترمیم آسفالت ۲۰۸ کیلومتر از جاده های استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، صلاح الدین محمدی امروز یکشنبه(۱۵مهر) در جمع اصحاب رسانه استان گفت: در راستای ترمیم رویه آسفالت جاده های استان در نیمه نخست امسال، نسبت به بهسازی و روکش آسفالت ۲۰۸ کیلومتر جاده و ۱۲۵ کیلومتر روکش های حفاظتی نظیر اسلاری سیل، بازیافت، لکه‌گیری، درزگیری راههای سطح با مجموع هزینه کرد سه هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال اقدام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: همچنین در این مدت در راستای حذف ۹ نقطه پر تصادف مصوب کشوری در سطح محورهای استان، ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی سطح جاده ها، از ابتدای سال ۳۵ نقطه دارای پتانسیل وقوع حادثه رفع شده است.

محمدی، با اشاره به هزینه کرد ۶۰ میلیارد ریالی برای تعمیر و نگهداری ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، اعلام کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۸۲۰ تابلو و علایم ایمنی راه ها در سطح جاده های استان تعمیر و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش تابلوهای اطلاعاتی ۴۰۵ متر مربع تعمیر و نگهداری و نصب شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا