خبر خوب: از خدمات صادقانه رئیس دفتر سابق دادستان کل کشور تجلیل بعمل آمد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، جلسه هفتگی شورای معاونین دادستانی کل کشور با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه به پاس سال ها زحمات و خدمات صادقانه علی اکبر بختیاری رئیس دفتر سابق دادستان کل با اهداء لوحی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

بختیاری در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و تعامل هفت ساله معاونین دادستانی کل و همچنین سایر مسئولان در دیگر بخش‌های دستگاه قضایی با دادستانی کل اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از همه عزیزان در دستگاه قضایی به ویژه در دادستانی کل که با سعه صدر و با نگاه مسئولانه یار و یاور ما بودند تشکر نمایم.

وی گفت: قطعا اگر لطف الهی و ارشادات حضرت حجت الاسلام و المسلمین منتظری نبود جایگاه دادستانی کل این چنین جایگاه رفیع و بلندی نمی داشت و خداوند بزرگ را شاکر هستم که توانستم در این مدت کمکی هرچند اندک در تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی داشته باشم.

رئیس دفتر سابق دادستان کل کشور ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی فقیه حرم است و هر کس که در این حرم مسئولیت دارد مکلف است خادم مردم و حافظ نظام باشد و یکی از لوازمات حفظ نظام حفظ نیروهای سازمانی است.

خبر خوب قضایی: ۲ محکوم پس از ۳ سال از قصاص نفس رهایی یافتند

بختیاری با تاکید بر اهمیت داشتن روحیه جهادی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: کسی که روحیه خدمتگزاری نداشته باشد نباید مسئولیت بپذیرد و هر کس نتواند نیروهای خود را حفظ کند خطش سقوط خواهد کرد. این چنین فردی نمی تواند در جنگ های نوترکیب در برابر دشمنان مقاومت کرده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

این مقام قضایی ادامه داد: مقابله با تاکتیک های دشمن در جنگ ترکیبی مستلزم لوازمی است که مصادیق آنها در مکتب شهید سلیمانی عزیز جلوه گر بود.

 رئیس دفتر سابق دادستان کل گفت: بنده در طول بیش از هفت سال در این جبهه با این رویکرد تلاش کردم که انجام وظیفه نموده و امیدوارم کاستی های خود را در جایگاه جدید در دیوانعالی کشور جبران نمایم.

پایگاه خبری امیدرسان، مرجع اخبار خوب و امیدبخش

وی در بخش پایانی سخنان خود مجددا از معاونین، قضات و کارکنان دادستانی کل و دادستان های سراسر کشور  قدردانی کرده و گفت: مجموعه همکاران در دادستانی کل و نیز همکارانم در دادسراهای سراسر کشور شایستگی این را دارند که دستان آنها را به نشانه قدردانی بوسید. بنده بر دستان نازنین این خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوسه می زنم و افتخار می کنم که بیش از 7 سال همراه آنان در خدمت مردم و کشور عزیزمان بوده ام.

گفتنی است پس از انتخاب حجت الاسلام و المسلمین منتظری به سمت رئیس دیوان عالی کشور، علی اکبر بختیاری نیز از سوی ریاست محترم قوه قضاییه به سمت عضو معاون و رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور منصوب گردید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا