خبر خوب اداره گاز؛ تولید بیش از ۲۶۰ هزار کیلووات ساعت برق با استفاده از سامانه های خورشیدی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار کیلووات ساعت برق تاکنون با استفاده از سامانه های خورشیدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام مطلب فوق بیان داشت: این شرکت در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های برق، به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر روی آورده است و با نصب پنل‌های خورشیدی در ساختمان‌های خود، بخشی از نیازهای برق خود را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تأمین می‌کند.

وی افزود: این اقدام در جهت حمایت از توسعه پایدار، کاهش استفاده از انرژی های فسیلی و آلاینده، حفظ محیط زیست، توسعه انرژی های پاک و کاهش مصرف برق صورت گرفته است و به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای نیز کمک می‌کند.

عسکری گفت: پروژه نصب و راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در فازهای مختلف انجام شده و در آینده نزدیک با اجرای پروژه‌های جدید این ظرفیت به بیش از ۸۰۰  هزار کیلووات ساعت سالیانه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان هدف استفاده از پنل‌های خورشیدی را استفاده مناسب از منابع تجدیدپذیر، کاهش هزینه‌های انرژی، حفظ محیط زیست، کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی و پایداری در تامین انرژی دانست و افزود: با تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی، شرکت گاز استان اصفهان ضمن کاهش هزینه‌های مصرف برق نسبت به ترویج مصرف بهینه انرژی و کربن و توسعه سیستم‌های تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر در سطح ادارات استان گام‌های موثر و ارزشمندی در راستای مصرف بهینه و ایمن انرژی بر می دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا