خبر خوب اجتماعی: احداث خط دوم مترو پرند در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: احداث خط دوم مترو پرند در حال انجام است و با تثبیت برق این خط نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدجعفر تشکری هاشمی روز دوشنبه به همراه مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از مترو پرند بازدید کرد و در حاشیه این بازدید به خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به اینکه خط مترو پرند توسط رییس جمهور افتتاح شد شبکه مترو تهران ۲۰ کیلومتر افزایش یافت و لازم دیدیم بازدیدی از مسیر و ایستگاه به بهره‌برداری رسیده، داشته باشیم.

وی افزود: قرار بر این شد در خلال بازدید از ایستگاه‌ مترو پرند مسایل و مشکلات این خط شناسایی شود البته با احداث این خط اتفاقات خوبی رخ داده و در بستر آن یک شهر حومه ای با ریل به تهران متصل شده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گذشته حدود ۳۰ کیلومتر خط مترو تا فرودگاه امام به بهره برداری رسیده بود، گفت: اکنون سرویس مطمئنی فراهم شده البته مردم تقاضا داشتند تا سر فاصله قطارها کاهش یابد.

خبر خوب دیگر اینکه: رشد ۲ برابری مبادلات تجارت با اتحادیه اوراسیا

از آنجایی که این شهر خوابگاهی است و کسب و کار افراد در پرند است و باید در اول وقت اداری به تهران بیایند لذا ضروری است که ساعت کار این خط زودتر آغاز شود.

وی گفت: اولین حرکت مترو پرند ساعت ۶ صبح به سمت پرند و ساعت ۷ صبح به سمت تهران انجام می‌شود ولی عده‌ای از شهروندان تقاضا داشتند تا این سفرها زودتر آغاز شود که این تقاضای درست است زیرا یک ساعت طول مسیر است و شاید بسیاری شاید اول وقت اداری نرسند.

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر سر فاصله مترو ۲ ساعت است، یادآور شد: با توجه به اینکه خط مترو پرند جنبه آزمایشی دارد باید در آینده ای نزدیک با رفع کاستی‌ها شاهد این باشیم که سر فاصله مترو کاهش یابد و زمان آغاز به کار آن نیز زودتر شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به واگن‌های جدید گفت: پیشنهاد ما این بوده که در خریدهای آتی برای خط پرند واگن ویژه‌ای سفارش داده شود زیرا مسیر سفر ۵۵ دقیقه است و مسافران این خط باید این مدت در قطار باشند که بصورت ایستاده سختی‌های بسیاری دارد و باید به در خرید ۷۹۱ واگن به سوی خرید واگن‌های با صندلی زیاد حرکت کنیم.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا