خبر خوب اجتماعی:۴۰ روستای ایلام به آب لوله کشی وصل شدند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آبرسانی به ۴۰ روستای استان توسط خیرین آبرسان کشور در حال اجراست.

با اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان جمعیتی افزون بر ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تأمین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، با تأمین لوله پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی‌متر پلی‌اتیلن توسط خیّر آبرسان کشور در حال اجرا است.

خبر خوب دیگر اینکه: آزادی ۲۸۲ زندانی جرایم غیرعمد در ارومیه

خرید لوله‌های پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متری به متراژ ۶۲.۹ کیلومتر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء شده است.

عملیات اجرایی آنها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستاهای مصوب شده است. در حال انجام و بعضاً در تعدادی از روستاها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند.

همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های مهران، دهلران، ملکشاهی، دره‌شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان انجام شده است. امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند. 

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا