خبر خوب آموزشی؛ ۶۶۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس کرمان توزیع شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اجرای طرح توزیع تجهیزات در مدارس استان، گفت: تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستان با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال در مدارس سراسر استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ضا هدایتی در آیین توزیع این تجهیزات افزود: این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده، شامل سه بخش تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این تجهیزات آموزشی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال، خرید تجهیزات ورزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، خرید و اجرای سیستم‌های سرمایشی (اسپیلت، کولر گازی و آبی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و در آخر تجهیزات هنرستانی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شد تا در سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: تجهیزات آموزشی توزیع شده در این طرح شامل لوازم اداری، صندلی دانش‌آموزی، تخته وایت برد و غیره است که خریداری شده و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خاطرنشان کرد: تجهیزات هنرستانی توزیع شده در این طرح نیز شامل انواع دستگاه‌های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته‌ها است که همه این موارد خریداری و توزیع شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا