خبر خوب؛ پیشرفت ۷۵ درصدی تأمین روشنایی آزادراه شیراز ـ اصفهان

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ (ع) گفت:تأمین روشنایی آزادراه ۷۵ درصد پیشرفت دارد و به زودی ۴ تقاطع اصلی این آزادراه روشن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ابوالحسن خالقیان افزود: پایه‌های روشنایی نصب شده و برق‌کشی‌ها تکمیل شده است و به زودی بخش‌هایی که در تعهد آزادراه بوده است، روشن خواهد شد.


خالقیان در پاسخ به اینکه آیا نواقص زیست محیطی آزادراه به خصوص در بحث حفظ جان حیات وحش برطرف شده است یا خیر، گفت: در این زمینه مکاتباتی با محیط زیست انجام داده‌ایم تا به ما اعلام کنند چه نیاز‌هایی وجود دارد و باید چه اقداماتی برای حفظ جان حیات‌وحش در این آزادراه انجام دهیم.


مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ (ع) گفت: ۵۰ کیلومتر ابتدای آزادراه یعنی از کیلومتر ۱۳۳ تا ۱۸۳، روسازی بتنی است یعنی آسفالت ندارد که این روسازی بتنی نسبت به آسفالت ارجحیت دارد و از لحاظ زیست محیطی مناسب‌تر است.


خالقیان همچنین از فعالیت ۶ پمپ بنزین در این آزادراه خبر داد و افزود: ۳ پمپ بنزین به صورت ثابت و ۳ پمپ بنزین به صورت سیار در این آزادراه مشغول به فعالیت هستند که پمپ‌های سیار به صورت کانتینر در پارکینگ‌ها مستقر کردیم.


مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ (ع) درباره دوربرگردان‌های آزادراه هم گفت: دوربرگردان‌ها در آزادراه تقریباً تکمیل است و هر ۵ کیلومتر یک دوربرگردان اضطراری و یک اصلی وجود دارد.


وی در خصوص نیوجرسی‌ها نیز گفت: نصب نیوجرسی‌ها تقریبا تکمیل شده است و تقریباً بیش از ۹۰ درصد حفاظ‌های بتنی انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا