خبر خوب؛ پیشرفت ۶۰ درصدی همراه‌سرای بیمارستان بعثت همدان

روند احداث اولین همراه‌سرای بیماران در استان همدان با مشارکت یک خیّر نیک‌اندیش و دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۶۰ درصد عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در بازدید از روند احداث پروژه همراه‌سرای بیمارستان بعثت گفت: بیمارستان‌های استان مرکز ارجاع هستند و در اوقات متعددی از شبانه‌روز از گوشه و کنار استان و دیگر استان‌ها به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.
دکتر محمد مهدی مجذوبی ادامه داد: اغلب مراجعین و بیماران، همراهانی دارند که به استقرار و بیتوته نیاز دارند اما متأسفانه بیشتر از مکان مناسب و محل استقرار برخوردار نبودند.
مجذوبی تصریح کرد: طی مشارکت دانشگاه با یک خیر نیک‌اندیش، همراه‌سرای بعثت در هزار مترمربع با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از سال گذشته در روند کلنگ‌زنی و احداث قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این همراه‌سرا در دو بلوک بیست واحدی در واحدهای ۴۵ متری برای همراهان بیماران ساخته می‌شود، افزود: خوشبختانه با سرعت مناسب پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت حاصل شده‌است.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان با اشاره به اینکه دو همراه‌سرا در دولت سیزدهم در بیمارستان‌های بعثت همدان و امام حسین(ع) در شهرستان ملایر در دست احداث است، خاطرنشان کرد: مقدمات احداث همراه‌سرا در بیمارستان قلب و عروق نیز فراهم شده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا