خبر خوب؛ اجرای ۲۸ پروژه عمران روستایی در شهرستان رضوانشهر

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و به‌روزرسانی طرح‌های هادی در توسعه پایدار روستاها، گفت: اجرای ۲۸ پروژه عمران روستایی با هدف توسعه پایدار روستاهای شهرستان رضوانشهر در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حامد دائمی امروز، در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر که به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه عمرانی شهرستان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در جهت بهبود زیرساخت‌های روستایی شهرستان رضوانشهر است.

وی افزود: اجرای ۲۸ پروژه عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان می‌تواند تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم این منطقه و توسعه پایدار روستاها داشته باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت و زیرسازی معابر روستایی، احداث جوی نهری و دیوار حائل بوده که به رونق اقتصادی و اجتماعی روستاها کمک می‌کند.

دائمی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و به‌روزرسانی طرح‌های هادی در توسعه پایدار روستاها، خاطرنشان کرد: اجرای ۲۲ پروژه تهیه و بازنگری طرح هادی در شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، نشان‌دهنده تعهد بنیاد مسکن به بهبود زیرساخت‌ها و تسهیل توسعه محلی است.

وی گفت: این طرح‌ها می‌توانند به بهبود مدیریت زمین، استفاده بهینه از منابع و ایجاد فضای مناسب برای زندگی و فعالیت‌های اقتصادی در روستاها کمک کنند. با این اقدامات، امید است که کیفیت زندگی ساکنان این منطقه بهبود یابد و زیرساخت‌های لازم برای رشد و پیشرفت فراهم شود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا