خبر خوب؛ اتصال ۵ روستای کهگیلویه به شبکه برق

مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه گفت: روستا‌های نردار سوق، دورق علیرضا، کوه پات، آبریز و برد عسکری به شبکه برق متصل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حسین عادلی نسب افزود: پنج روستای بخش‌های گرمسیری سوق و مرکزی از توابع شهرستان کهگیلویه با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار به شبکه برق متصل شده اند.

مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها هزار و ۴۴۰ متر شبکه متوسط و۶۶ متر شبکه فشار ضعیف اجرا و سه دستگاه ترانس نصب شده است ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۲ خانوار از مزایای برق بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون طرح اصلاح و بهسازی روستای کلایه از توابع بخش مرکزی در حال انجام است.

عادلی نسب همچنین از تدوین طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستا‌های شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: طرح اصلاح و بهینه سازی بخش دیشموک برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

وی ابراز کرد: طرح دو مداره ایستگاه سرپری، دهدشت به دیشموک از طرح‌های مهم در حال اجرای حوزه برق روستایی شهرستان کهگیلویه است.

عادلی نسب خاطرنشان کرد: پایداری شبکه برق ۱۲ هزار خانوار متشکل از ۴۸ هزار نفر مناطق کهگیلویه، چاروسا و دیشموک از مزایای مهم طرح دومداره برق رسانی به ایستگاه سرپری، دهدشت به دیشموک است.

مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: تاکنون ۴۲۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و ۸۰۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

عادلی نسب بیان کرد: هم اکنون ۹۹ درصد از روستا‌های کهگیلویه متشکل از همه روستا‌های بالای پنج خانوار در این شهرستان به شبکه برق متصل هستند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا