خبر خوب؛ آزادسازی ۴۴۰ مترمربع حریم و بستر رودخانه با تخریب اسکله هتل مروارید نور

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: اسکله غیرمجاز متعلق به هتل مروارید ایزدشهر در شهرستان نور که حدود دو دهه در حریم رودخانه هاشم‌رود و محدوده ساحل و دریا قرار داشت، با پیگیری اداره امور منابع آب شهرستان نور و بنا به حکم دستگاه قضایی تخریب و ۴۴۰ مترمربع زمین عرصه حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حیدر داوودیان امروز اظهار کرد: این سازه اواخر دهه ۷۰ از سوی سرمایه‌گذار به‌صورت غیرمجاز ساخته شد و قرار بود در سال‌های گذشته، طبق احکام صادره قضایی تخریب شود که پس از پیگیری‌های مستمر این حکم ۲۶ شهریور ماه با همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی اجرا شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت حفاظت از رودخانه‌ها، اجرای این حکم اهمیت بسیار زیادی داشت که پس از پیگیری‌های متعدد اجرا شد.

آزادسازی ۴۴۰ مترمربع حریم و بستر رودخانه با تخریب اسکله هتل مروارید نور

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران اظهار کرد: برابر تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب وزارت نیرو، ایجاد هرگونه اعیانی در حریم و بستر رودخانه‌ها و دریا خلاف قانون است. بنابراین برابر قانون باید با متصرفان به انفال با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همراهی دستگاه قضایی برخورد شود.

داوودیان با اشاره به همکاری دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و بازپس‌گیری زمین‌های تصرف‌شده، بیان کرد: همکاران ما برای حفظ بستر و حریم رودخانه‌ها در مقابل سودجویان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با متخلفان قاطعانه طبق قانون برخورد می‌شود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا