خبری خوب از افتتاح ۸۰۰ خانه در هرمزگان/ عید در خانه خودمان هفت‌سین پهن می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، یکی از خبرهای خوبی که موجب خوشحالی و شادی هموطنان دراین ایام شده است خبر افتتاح ۸۰۰ واحد منزل در استان هرمزگان است. باافتتاح این خانه ها در ایامی که منتهی به سال ۱۴۰۱ بوده و چیزی تا بهار سال جدید نمانده است کام بسیاری از مردم این دیار شیرین شده و در سال جدید این هموطنان در خانه های خود میزبان خویشان و اقوام هستند. حتما این عید برای این عزیزان بسیار به یادماندنی خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی درباره جزئیات این خبر خوب گفت: در روز جاری ۸۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح شد و مردم از آن منتفع شدند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وی با اشاره به طرح‌های افتتاح‌شده در استان هرمزگان گفت: توسعه بندر شهید رجایی و افزایش ظرفیت به ۷٫۸ میلیون کانتینر از جمله طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

خبر خوب حمایت مالی از افشاگران فساد را اینجا بخوانید

بذرپاش با اشاره به سایر پروژه‌‌‌‌‌های افتتاح‌شده بیان کرد: دو مکنده غلات با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت، امروز در مدار بندر شهید رجایی قرار گرفت و ظرفیت تخلیه کشتی غلات را به‌طور محسوسی افزایش می‌دهد.

وی افزود: بندر شهید رجایی امروز شاهد بهره‌برداری از یک برج کنترل بود که توسعه حمل و نقل دریایی کشور را فراهم می‌کند.

مهرداد بذرپاش همچنین در تشریح جزئیات کریدور سواحل جنوبی کشور به طول ۱۸۵۰ کیلومتر گفت: این کریدور حمل و نقلی از شلمچه تا بندر گوادر از ۴ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان عبور می‌کند و یک مسیر بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید در:

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا